Ik heb momenteel de Acer Aspire 5672 in mijn hoofd
15.4 inch scherm (resolutie 1280 x 800 pixels )
Lithium-Ion batterij die 3,5uur mee gaat
2048 MB DDR 2 RAM
Netwerkfuncties Ethernet/Fast Ethernet/Gigabit Ethernet Draadloze snelheid 54 Mbit/s
Soort optische drive Super Multi DVD-RW DL (slot) (gewoon CD/DVD brander neem ik aan?)
Processor systeembus 667 MHz
Processor Intel Core Duo T2300
Processor-kloksnelheid 1660 MHz
L2 cache 2 MB
Chipset Intel 945PM Express
Processorfamilie Intel Core Duo
Harde schijf-interface Serial ATA
Opslagcapaciteit 120 GB
Rotatiesnelheid 5400 RPM
Grafische adapter ATI Mobility Radeon X1600
Geheugen video-adapter 128 MB
Nu zie ik allerlei berichten dat de behuzing van de Apsire zo slecht is.. Is dit echt het geval? Ik wil deze computer vaak meenemen naar school / vriendin (2u in de trein)... De 2 gig intern geheugen lijkt me wel fijn (grafische kaaart heeft slechts 128MB maar die kan dan geloof ik van mijn intern geheugen wat nemen).. Wil er met office op spelen, andere eenvoudige programma's, misschien wat foto bewerking etc.. Dus GEEN zware games
Heeft iemand ervaring met deze laptop? Als ik op GoT zoek dan zie ik berichten van een jaar oud ofzo, en die laptops bevatten oudere onderdelen dan de laptop nu
Graag reacties, heb de laptop toch wel redelijk snel nodig
Edit: ik had al eerder een topic gemaakt over deze laptop maar die was incompleet
http://www.centralpoint.n...spire_5672WLMib_2048.html
Opmerkingen van andere forum leden:
15.4 inch scherm (resolutie 1280 x 800 pixels )
Lithium-Ion batterij die 3,5uur mee gaat
2048 MB DDR 2 RAM
Netwerkfuncties Ethernet/Fast Ethernet/Gigabit Ethernet Draadloze snelheid 54 Mbit/s
Soort optische drive Super Multi DVD-RW DL (slot) (gewoon CD/DVD brander neem ik aan?)
Processor systeembus 667 MHz
Processor Intel Core Duo T2300
Processor-kloksnelheid 1660 MHz
L2 cache 2 MB
Chipset Intel 945PM Express
Processorfamilie Intel Core Duo
Harde schijf-interface Serial ATA
Opslagcapaciteit 120 GB
Rotatiesnelheid 5400 RPM
Grafische adapter ATI Mobility Radeon X1600
Geheugen video-adapter 128 MB
Nu zie ik allerlei berichten dat de behuzing van de Apsire zo slecht is.. Is dit echt het geval? Ik wil deze computer vaak meenemen naar school / vriendin (2u in de trein)... De 2 gig intern geheugen lijkt me wel fijn (grafische kaaart heeft slechts 128MB maar die kan dan geloof ik van mijn intern geheugen wat nemen).. Wil er met office op spelen, andere eenvoudige programma's, misschien wat foto bewerking etc.. Dus GEEN zware games
Heeft iemand ervaring met deze laptop? Als ik op GoT zoek dan zie ik berichten van een jaar oud ofzo, en die laptops bevatten oudere onderdelen dan de laptop nu
Graag reacties, heb de laptop toch wel redelijk snel nodig
Edit: ik had al eerder een topic gemaakt over deze laptop maar die was incompleet
http://www.centralpoint.n...spire_5672WLMib_2048.html
Opmerkingen van andere forum leden:
Er moet toch wel een Core 2 Duo zijn te vinden voor dat geld?
Asus A6T!
~950-1000 euro met onderstaande specs (-1GB) voor 100 euro heb je dan die Dimm van 1GB. Je krijgt btw ook Win XP Home, die Vista heb ook zelf . Verder 2 jaar garantie, betere support (zoek maar eens op GoT naar Acer...) en 64-bit ready. Verder een snellere kaart die in XP geen TC gebruikt (Vista is een ander verhaal) waardoor je 256MB dedicated ipv 128MB hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 09:05 ]