Welke SCSI DVD speler?

Pagina: 1
Acties:

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Omdat http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/119192 ben ik nu opzoek naar een nieuwe cd-rom speler... maar toen bedacht ik me net; ik kan mischien beter meteen een DVD speler nemen.

Dus, nu vraag ik me af wat de beste SCSI DVD speler is?

Vereisten zijn dat hij snel genoeg audio ript om op 8x on the fly te kunnen kopiëren. (dus liefst minimaal 10x ofsow)
Verder moet ie qua kwaliteit en precisie niet onderdoen voor de ultraplex 40x.
Hij moet ook eenvoudig regiovrij te maken zijn.

Bestaan er SCSI DVD-spelers die aan die eisen voldoen? Welke raden jullie aan?

Ik wil een SCSI DVD omdat ik ook een SCSI writer heb, en on the fly gaat van IDE naar SCSI in 50% van de gevallen fout...

thnx

Verwijderd

ik wou eerst ook een scsi dvd-speler kopen, maar ik heb ut toch maar niet gedaan maar er was echt geen enkele scsi dvd-speler die interessant genoeg was, dus ik hou het nog ff bij m'n ultraplex :)

(btw, als je er toch 1 koopt, koop niet die nieuwe van pioneer, die schijnt erg bagger te zijn voor DAE)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als ik jou was zou ik voor die 450,- die een SCSI DVD speler ongeveer kost een Ultraplex (200,-) en een IDE DVD speler van Panasonic ofzo kopen (250,-). Heb je meer waar voor je geld en een gruwelijk snelle CD speler :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In het andere topic zeg je dat je meteen een Plextor 40X SCSI hebt besteld, heb je die bestelling dan alweer gecanseld:? Of had je nog net niet besteld?

Verwijderd

Pioneer DVD-305S 10x40x SCSI bulk Slot-in :)

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 03 februari 2001 20:08 schreef Bulldog het volgende:
In het andere topic zeg je dat je meteen een Plextor 40X SCSI hebt besteld, heb je die bestelling dan alweer gecanseld:? Of had je nog net niet besteld?
...damn, jullie letten ook overal op >:)
Heb aan een vriend die een postorder bedrijf heeft gevraagd voor hoeveel ie dat ding aan mij kon leveren :) hoor het maandag, dus bestelling was niet definitief...

• meibok
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

toshiba sdm1401 40*10 = scsi en dacht ik ook snel genoeg voor 8*DAE, check dat nog ff ergens. Ik heb de mijne nog niet kunnen testen bij gebrek aan processor :'(

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 03 februari 2001 20:08 schreef Bulldog het volgende:
Wat lul je nou bulldog??? Ik heb idd die plextor besteld, die raad ik hem toch ook aan :? Waar maak je nou zo'n probleem van? Ik heb in mijn eigen topic alleen de plextor vergeleken met een Kenwood 72TrueX en een Pioneer DVD. Ik vond de plextor toch beter uit reviews komen en ben voor de plextor gegaan. Als ik ook 450,- over had voor een SCSI DVD speler had ik het bovenstaande gedaan, that's all.

Als je nou in het vervolg effe goed oplet wat ik zeg |:(

edit:
Of had je het niet tegen mij en is dit een misverstand?? :) Heb namelijk ook een plextor gekocht en twijfelde ook tussen de DVD spelers van Pioneer en de Ultraplex...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 20:11 schreef ScorpionY het volgende:
Pioneer DVD-305S 10x40x SCSI bulk Slot-in :)
NIET DIE DUS!
want als je daarmee audio gaat extracten krijg je van die fucked up piepjes ofzow door je muziek heen...
EN hij heeft geen digitale uitgang wat de IDE-versie wel heeft:r

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 16:00 schreef Grrrrrene het volgende:

edit:
Of had je het niet tegen mij en is dit een misverstand?? :) Heb namelijk ook een plextor gekocht en twijfelde ook tussen de DVD spelers van Pioneer en de Ultraplex...
hij had het tegen mij :)
Pagina: 1