Dat kun je wel vinden, maar gezien het feit dat het bestaat (en er
vele producten op de markt zijn) en gebruikt wordt zal er dus toch wel vraag naar zijn

Ten eerste is dat natuurlijk jouw probleem als je daar pissed om wordt; mensen blijken het te gebruiken en "fijn" te vinden...misschien dat er inderdaad mensen zijn die daar niet/minder goed tegen kunnen als ze dan in de wacht worden gezet. Maar het is niet eens gezegd
dat je in de wacht moet worden gezet; en al helemaal niet 10 minuten ofzo; dat zijn aannames die jij nu maakt.
Voor hetzelfde geld heb je een enorme capaciteit aan telefonisten of dusdanig weinig mensen die er van gebruik maken dat je binnen 3 seconden kunt opnemen. Daarnaast kun je uiteraard nog altijd kiezen voor een "bel klant als er een agent vrij is" strategie, alleen voldoe je dan niet zo zeer aan het "call me
now" (en ik lees toch echt *direct* in de topictitel).
Anyhow, ik vraag me af waarom je uberhaupt zo opwindt.
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:29:
Je zal nog altijd een mens aan de andere kant moeten hebben om met degene die gebeld wordt te praten, dat was mijn punt. Waar dat mens aan de pas komt boeit dus niets, het gaat erom dat je gewoon mensen nodig hebt voor zoiets.
Maar dat zal de TS weer niet boeien gezien zijn vraag; hij vraagt niet naar telefonistes maar naar een belscript

Met
Asterisk (een open source PBX), om maar eens wat te noemen, kun je deze functionaliteit met een simpel (als in PII, 256Mb ofzo) servertje en een analoog modem / ISDN kaart al bouwen en het is niet eens rocket science want er (is inderdaad) een API voor.
Anyway; ik heb TS niet meer gezien in dit topic; ben benieuwd of er uberhaupt nog interesse is.
[
Voor 61% gewijzigd door
RobIII op 25-01-2007 01:07
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij