Toon posts:

Wat vinden jullie van dit systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een pc te gaan bouwen. Deze onderdelen wil ik gaan bestellen.
Ben benieuwd wat jullie van de specificaties vinden?

- Antec NSK4400
- Intel core 2 duo E6600
- Asus P5B
- 2x 1GB DDR2 533MHz, CL4, DIMM, Kingston
- HDD 320GB, SATA2, 16mb, 7200rpm, Baracuda 10, Seagate
- Asus 7600GT 256mb

Prijs ongeveer 880 euro

Groeten

Verwijderd

tof
Het ideale topic ziet er als volgt uit

* Een goede topictitel. Zet er het gebruiksdoel en max budget in
* Informatie, gebruiksdoel, budget
* Eigen boodschappenlijstje met alle relevante specificaties
* Onderbouwing van het boodschappenlijstje (waarom heb je hiervoor gekozen?)
* Vragen over het boodschappenlijstje (waarop loop je vast? waarom twijfel je?)
* Bronnen (waar heb je gezocht? hoe had je gezocht? wat had je doogenomen?)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 22:59 ]

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:54:
Ik ben van plan een pc te gaan bouwen. Deze onderdelen wil ik gaan bestellen.
Ben benieuwd wat jullie van de specificaties vinden?

- Antec NSK4400
- Intel core 2 duo E6600
- Asus P5B
- 2x 1GB DDR2 533MHz, CL4, DIMM, Kingston
- HDD 320GB, SATA2, 16mb, 7200rpm, Baracuda 10, Seagate
- Asus 7600GT 256mb

Prijs ongeveer 880 euro

Groeten
Ik zou een P5B-E doen wegens quad core compatibiliteit en meer s-ata poorten en geen antec kast wegens niet zo goede voedingen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Leuk systeem, ware het niet dat je niet aangeeft wat je zelf al hebt uitgezocht en dus niet motiveert waarom je onderdelen hebt neergezet. Verder denk ik dat je morgen dan al zou merken dat je videokaart het systeem vertraagt en dat je huidige games niet eens op Medium/High settings kan spelen.

Ook is er niet vermeld wat je voornameljk met de PC wil doen; gamen is bijvoorbeeld leuk maar dan is een 7600GT een beetje jammer. Internet is leuk maar waarom dan een dikke 7600GT? Nou ja, je snapt waar ik heen wil: er is niks te zeggen over je samenstelling als we niet weten waar je op moeten letten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om er af en toe eens een spelletje op te spelen (de wat nieuwere games). Vind graphics best belangrijk bij een game. Voor de rest wat dvdtjes branden en muziek downloaden. Ik weet dat het een vrij snel systeem is, maar wil hier wel een tijdje mee door kunnen.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:47:
Ben van plan om er af en toe eens een spelletje op te spelen (de wat nieuwere games). Vind graphics best belangrijk bij een game. Voor de rest wat dvdtjes branden en muziek downloaden. Ik weet dat het een vrij snel systeem is, maar wil hier wel een tijdje mee door kunnen.
Sorry, maar voor het budget is 'ie misschien vrij snel; ik zou mijn vingers er in ieder geval niet aan branden.

Zoals ook in je andere (dubbele) topic te lezen is: die 7600GT kan je beter meteen weggooien. Het is leuk voor het gemiddelde spel van nu maar over 3 maanden met bijvoorbeeld Crysis of Test Drive Unlimited of STALKER, merk je dat het een redelijk verouderde kaart is als je hoger wil spelen dan 1024 met wat mooie eye-candy.

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Idd.

Muziek downloaden internetten, dvd' branden dat kan ook op een e6300 of leuk goedkoop amd setje.

Als je toch voor een e6600 + 2gb gaat dan zou ik ook voor de volle pond gaan en die 7600 verruilen voor een 7950gtx of goedkoper iets van een 1950pro van ati!

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Verwijderd

Topicstarter
Trekt mijn voeding (380 watt) die 7950GTX of 1950pro wel?

Verwijderd

ja hoor, en antec levert best goede kwaliteit voedingen. ANTEC is samen met Coolermaster en Enermax de beste voedingen producent....

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door tjtristan op 24-01-2007 09:38 ]

http://specs.tweak.to/15535

• MAX3400

MAX3400

Alvorens we wederom stranden in een oneindige stroom suggesties, vragen en opmerkingen; het lijkt me zinvol dat rickverhagen eventjes kijkt naar alle suggesties tot zover in dit topic en ook in dit topic; dat combineert met de opmerkingen in het huidige topic en dan eens op een rijtje zet wat er veranderd moet/kan worden en binnen welk budget.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
ik heb toevallig net die kast besteld. De levertijd is vrij lang bij de shop waar ik heb besteld.
Dat maakt mij niet zo uit, maar misschien jou wel.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de ANTEC nsk4400 2 weken geleden al besteld bij cool-prices en had m na 2 dagen al in huis.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MAX3400 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:44:
Alvorens we wederom stranden in een oneindige stroom suggesties, vragen en opmerkingen; het lijkt me zinvol dat rickverhagen eventjes kijkt naar alle suggesties tot zover in dit topic en ook in dit topic; dat combineert met de opmerkingen in het huidige topic en dan eens op een rijtje zet wat er veranderd moet/kan worden en binnen welk budget.
Inderdaad, ik heb daar ook al een paar suggesties gegeven. Het zou handig zijn als je (TS) eens aangaf die gelezen te hebben, en hier commentaar op te geven.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zie de slotjes en aanwijzingen in je vorige topics, deze gaat bij gebrek aan inzet en het niet voldoen aan de policy Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.