Toon posts:

Wat vinden jullie van dit systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om zelf een systeem samen te stellen. Op dit moment heb ik dit bij elkaar gezocht:
Wil graag weten wat jullie ervan vinden? Ik wil met dit systeem af en toe een spelletje spelen (vind dan de graphics best belangrijk). Voor de rest dvdtjes branden en muziek downloaden.

Het budget ligt tussen de 800 en 1000 euro. Voor mij zijn een snelle processor en een goede grafische kaart zeker aandachtspunten.

- Antec NSK4400
- Intel core 2 duo E6600
- Asus P5B
- 2x 1GB DDR2 533MHz, CL4, DIMM, Kingston
- HDD 320GB, SATA2, 16mb, 7200rpm, Baracuda 10, Seagate
- Asus 7600GT 256mb

Dit komt ongeveer uit op 880 euro.

Ik hoor het wel. Groeten

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 23:10 ]

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-01 18:00
ik voel iets aan komen... tip. er hoort een sleuteltje in rara wat is het,

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

jaja en dan zegt het KLIK....

waarom een dubbelpost ???

aha een newbie :) welkom enne vergeet voor de faq niet te lezen ivm topicstart enzo :)

[ Voor 43% gewijzigd door Ray op 23-01-2007 22:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik het bericht geplaatst had, las ik de faq.
Zal het volgende keer niet meer doen!

Verwijderd

Wat ga je ermee doen? En: is 1 Harde schijf niet weinig? (als ie stuk gaat, of 1 HDD voor windows+progs en 1 voor games of data)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 23:01 . Reden: Nevermind... ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ten eerste, welkom op GoT :w

Ik denk dat je het beste kunt beginnen met Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? daar vind je een boel informatie over hoe je het beste je onderzoek en voorbereiding kunt doen.

Zonder budget, eisen en onderbouwing kunnen wij hier vrij weinig over zeggen. Alleen wat we zelf zouden doen. En het is jou systeem, dus dat lijkt me niet de bedoeling :)

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:59:
Toen ik het bericht geplaatst had, las ik de faq.
Zal het volgende keer niet meer doen!
hehe ach ja.... Het is inderdaad handig om aan te geven wat je bedoeling is met het systeem. Wil je gamen / video bewerken of alleen een beetje surfen ? Welk budget etc etc. Zo kan je er eigenlijk weinig over zeggen

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om er af en toe eens een spelletje op te spelen. Vindt graphics best belangrijk bij een game. Voor de rest wat dvdtjes branden en muziek downloaden. Ik weet dat het een vrij snel systeem is, maar wil hier wel een tijdje mee door kunnen.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:05:
Ben van plan om er af en toe eens een spelletje op te spelen. Vindt graphics best belangrijk bij een game. Voor de rest wat dvdtjes branden en muziek downloaden. Ik weet dat het een vrij snel systeem is, maar wil hier wel een tijdje mee door kunnen.
Af en toe een spelletje, wat voor spellen dan? Patience? Of wil je met de nieuwste games meekunnen? En je wilt dus goede graphics? Dan is een betere videokaart aan te raden. Die 7600GT trekt de nieuwste games nog wel, maar alles op high ed hoef je niet te verwachten. Pak dan een X1950Pro oid, of als je budget groter is kun je voor een 8800GTS gaan, als je echt veeleisend bent op het grafische gebied.

Verwijderd

Topicstarter
Wil wel met de nieuwste games meekunnen idd. Is het verschil tussen een X1950pro en een X1950XT groot?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 23:18 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:15:
Wil wel met de nieuwste games meekunnen idd. Is het verschil tussen een X1950pro en een X1950XT 256 mb groot?
Dat kun je ook zelf even opzoeken in benchmarks. Zie bijvoorbeeld hier

• laurensxeon
een 1950XT is beduidend sneller dan een 1950pro. scheelt iets van 60 à 80 euro.

• RoD
  • Niet online

RoD

laurensxeon schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:18:
een 1950XT is beduidend sneller dan een 1950pro. scheelt iets van 60 à 80 euro.
Snelheid wordt meestal niet uitgedrukt in euro's :+
Maar ik vind persoonlijk de X1950Pro een betere prijs/kwaliteitverhouding hebben.

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:57
Ik vind het een mooi systeem. Heb ik zo je vraag beantwoord? hahahahaha.. Maar even serieus. Hoeveel wil je uitgeven? Is die 800,- je minimum of maximum? Hoe lang moet hij meegaan? Het systeem wat je aangeeft is vandaag de dag vrij standaard en goed genoeg voor wat jij aangeeft te willen doen.

Emos

• laurensxeon
RoD schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:19:
[...]

Snelheid wordt meestal niet uitgedrukt in euro's :+
Maar ik vind persoonlijk de X1950Pro een betere prijs/kwaliteitverhouding hebben.
Grapjas.. :+

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Goed, het lijkt me onderhand wel duidelijk :)

En voor enkele posters: we hebben het topic reports zodat je hier niet bijdehand hoeft te doen. Ik noem verder geen namen, okay laurensxeon?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.