Toon posts:

streaming radio

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik heb een probleem. Sinds kort kan ik geen radio meer luisteren op mijn computer, de streaming op internet door Windows Media player wordt geweigerd. Het probleem zit echt in Windows Media player want met Quicktime werkt het wel en als ik inlog onder de Administrator werkt het ook in die account. Dus weet iemand welke instellingen er verkeerd staan in de configuratie van Media Player zodat de internet en de gewone player op mijn computer niet meer werken.

Alvast bedank!!!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Geeft ie een foutmelding of lijkt hij wel te bufferen maar speelt hij geen geluid af?
Heb je een firewall?

Verwijderd

Topicstarter
nee hij zegt dan gewoon eerst verbinden en daarna staat er gereed maar er komt niets geen geluid ofzo en als ik het dan in de gewone media player afspeel zeg maar en niet in internet venster geeft hij aan, kan geen items afspelen in de afspeellijst, klik rechtermuisknop voor meer informatie.

Nee ik heb geen firewall

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

En wat voor meer informatie krijg je dan? Ik neem aan dat Windows Media Player daarin wel duidelijk zal zijn, vooral als je de foutmelding door Google gooit. ;) Welke browser, versie van WMP, OS e.d. gebruik je overigens? Dat zijn allemaal dingen die ik in je topicstart mis. Op deze manier is het namelijk iets te veel raden en laat nu toevallig onze glazen bol toevallig net vandaag kapot zijn. Ik ga dan ook het topic sluiten, met het verzoek om Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door te lezen. :)

offtopic:
Kies volgende keer ook een duidelijkere titel, streaming radio geeft namelijk niet echt compleet aan waar het over gaat. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.