Digitale TV op je PC

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-07 16:41
Hallo,

Ik weet niet of ik dit in de goede catergorie post, maar ik hoop van wel(A) .

Op marktplaats kwam ik een advertentie tegen waarin ze een site vermelden:
www.nietmeerbetalen.nl Daar kun je voor 3,90 (eenmalig) Digitale Tv op je PC
ontvangen. Maar voor dat ik ga betalen wou ik eerst weten of iemand er al
ervaring mee heeft. Op google vind ik maar 7 dingen (voornamelijk verkoop
sites met link vermelding) en dus geen reviews/commentaar. Heeft een (mede)
tweaker mischien al ervaring met deze site? Alvast bedankt! _/-\o_

groetjes, Aaron

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Klinkt erg ongeloofwaardig tenzij je natuurlijk heel veel extra reclames ernog bij krijgt enzo...
wel intressant overigens als het wel werkt

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
vertrouw het niet, maar als het werkt lijkt het me erg aantrekkelijk.

lijkt me ook illegaal trouwens...

...less is more

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij krijg je na betaling van 3,90 euro een URL met daarop wat TV-zenders. Ik vermoed dat als je even je best doet met Google, je ook een heel eind gaat komen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Hahaha ze zijn alleen bekekend op gratis advertentie sites.... Via marktplaats kan je er idd aan komen.. Lijkt mij een eenvoudige manier van oplichting

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Veel over s laurens (de site eigenaar) vind ik in ieder geval niet.
Ik zou het niet vertrouwen maar stuur hem gewoon is een mailtje?
s_lourens@hotmail.com
;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-07 16:41
pven schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:06:
Volgens mij krijg je na betaling van 3,90 euro een URL met daarop wat TV-zenders. Ik vermoed dat als je even je best doet met Google, je ook een heel eind gaat komen.
Ja daar ben ik ook bang voor, ik gebruik nu ook pczapper (www.pczapper.nl) dat is gratis en heeft ook veel nederlandse zenders (niet alle leuke zenders:P) En de kwaliteit is ook niet zo goed.

Als ik voor 3,90 Digitale TV op mijn pc kon krijgen (met meer zenders en betere kwaliteit) dan vond ik dat de moeite wel waard, maar als ik dadelijk net zoiets krijg als pczapper, dan ga ik er nog niks op vooruit.

p.s. Heb even gegoogled op : s_laurens@hotmail.com, en dan kom ik hier: http://geldfun.startbewijs.nl/ dat is "zijn" site die hij wil verkopen. Zo te zien heeft
hij veel trucjes om geld te verdienen :P

[ Voor 13% gewijzigd door ReX_NL op 23-01-2007 21:21 ]

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:05
Welke rijke stinkerd waagt de gok om 3,90 over te schrijven naar die site, en rapporteerd zijn bevindingen hier?

Klinkt erg verleidelijk dit!

Hier had uw advertentie kunnen staan!

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:05
Uit nieuwsgierigheid toch zelf maar betaald :P. Het resultaat, zoals verwacht, een installer met daarin een 150 links naar gratis streams. Handig voor mensen met een xbox met mediacenter! Voor wie ook nieuwsgierig is: Er is een update beschikbaar, die iedereen volgens mij gratis kan downloaden: Je vindt deze op: http://www.nietmeerbetalen.nl/UpdatermemberPaGe.html. Het bestand op die pagina is _exact_ hetzelfde als degene die ik tegen betaling binnenkreeg.
Onder het motto: sponsor de arme tweaker!

Hier had uw advertentie kunnen staan!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
EWS99 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:33:
Uit nieuwsgierigheid toch zelf maar betaald :P. Het resultaat, zoals verwacht, een installer met daarin een 150 links naar gratis streams. Handig voor mensen met een xbox met mediacenter! Voor wie ook nieuwsgierig is: Er is een update beschikbaar, die iedereen volgens mij gratis kan downloaden: Je vindt deze op: http://www.nietmeerbetalen.nl/UpdatermemberPaGe.html. Het bestand op die pagina is _exact_ hetzelfde als degene die ik tegen betaling binnenkreeg.
Onder het motto: sponsor de arme tweaker!
thnx :D

...less is more

Verwijderd

Misschien ben ik een beetje spuit11 om hier nog op te reageren...maar vooruit maar. Ik gebruik net zoals Rex ook PCzapper. Maar ik gebruik tegenwooridg vaak www.pczapper.tv - dat is een beta portal van PCzapper waar je ook verschrikkelijk veel links kan vinden naar duizenen video feeds in Nederland. Allemaal gratis! _/-\o_

Het voordeel is dat je zo alles op één plek hebt. RTL / NOS aangevuld met andere leuke filmpjes enzo. Ik vind het iig harstikke handig. :)

VMC
Pagina: 1