STL2 Mobo + Win2k3

Pagina: 1
Acties:

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-01 13:31
Ik heb hier een Server staan met daarin een Intel STL2 moederbord, 2 pentium III 933 procs en 384mb geheugen. Na installatie van Win2k3 lijkt alles geinstalleerd in mijn Devices weergave. Toch zijn de USB poorten niet geinstalleerd (tenminste, ik kan ze nergens in de devices vinden). Ook heb ik het idee dat het systeem niet erg snel is.

Nu heb ik na de Win2k installatie geen drivers geinstalleerd, aangezien alles al goed leek. Bij een speurtocht naar drivers kon ik ook niets vinden hierover. Op de website van Intel trof ik ook geen directe drivers aan voor dit board, maar alleen bios zaken en enkele win2k drivers waarmee ik niets kan.

Heeft iemand enig idee of wat ik moet doen om de USB poorten werkende te krijgen, of waar ik alle drivers vandaan kan halen?

whatever..

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-01 13:31
Helemaal niemand een idee?

whatever..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:21
Je ziet dus geen waarschuwingen staan dat voor onbekende devices geen drivers geïnstalleerd zijn? Indien dat het geval is, kijk eens in het BIOS of USB op Disabled staat :) Zet USB op Enabled en kijk of dat helpt. Er zijn met dit bord USB issues geweest die met latere BIOS releases en/of bord revisies verholpen zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.