Toon posts:

TV op S-Video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer om m'n Media Center (Een Shuttle X) met een ATI IGP 9100 via S-Video aan te sluiten. Tot nu toe is het gelukt om het zooitje in safe mode aan te krijgen, maar in normale modus krijg ik geen beeld. Ik heb al geprobeerd om vanuit normale modus via een ander scherm de tv aan te krijgen, maar dan ziet hij hem niet. Ik heb ook al geprobeerd om in een zo laag mogelijke stand op te starten, maar ook dat werkt niet. Ik weet niet zeker of hij ook daadewerkelijk in die lage stand opstart, omdat ik dus niet kan zien wat er gebeurd. Iemand een idee?

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-07 13:18

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

kan aan hele stom dingen liggen (Mr_gadget heeft ook af en toe ruzie met zijn tv pc combinatie :( )

Soms detecteert ie hem niet omdat de tv standby of uit staat..je kan ook nog met de clone mode klooien..verder zit er in het ati catalyst center een optie om de verbinding te forceren, misschien helpt dat?

Verwijderd

met oude schermen werkt het niet alleen met platte beeld bakken tft of plasma.
ik heb namelijk het zelfde probleem

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-07 23:22
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:51:
met oude schermen werkt het niet alleen met platte beeld bakken tft of plasma.
ik heb namelijk het zelfde probleem
Ik heb hier een tv die minstens 10 jaar oud is en daar werkt het prima op, dat ligt dus aan jou tv ;)

Wat je zou kunnen proberen is remote op dat ding inloggen terwijl hij op de tv is aangesloten (heb je een 2e pc voor nodig uiteraard), maar waarom zet je niet tijdelijk je gewone monitor er naast? Uit je tekst maak ik op dat je die wel hebt...

Verwijderd

Ik krijg ruis en hij kan volgends mijn de resolutie niet aan.

Welke resolutie draai jij dan op die ouwe bak van je?

Verwijderd

heb je de uitgang wel op PAL (B/G) en niet op NTSC ingesteld?

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

voor een gewone tv (niet breedbeeld) kan je best niet hoger gaan dan 1024x768

anders past het idd niet ...

800x600 is bij oudere tv's zelfs vaak de maximum... :s

voor breedbeeld is er ergens 576x....

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

jah joh tis gwoon rommel ik adviseer een 30 inc gruwel scherm
Pagina: 1