ActiveSync aan, dan draadloos internetverbinding weg

Pagina: 1
Acties:

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-03 16:57
Als ik mijn MDA wil Syncen met de kabel dan verbreekt mijn draadloos internet op mijn laptop zodra activesync opstart.

Nu heb ik sinds 2 dagen internet+bellen van KPN en sinds ik dat heb doet die dat.

Eerder maakte hij keurig een extra connectie in het verbindingen scherm en ging hij syncen.
Nu knalt me internet eruit. Heb niks gewijzigd alleen internet instellingen voor de nieuwe Experiabox van KPN met behulp van de installatie CD

Heb ik iets over het hoofd gezien?

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-02 21:39
heb dit nu ook. mijn speedtouch modem start dan opnieuw op, en na een minuutje doet het internet het weer.
Heb je hier al een oplossing voor gevonden?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Op het internet is hier heel weinig over te vinden, heeft iemand hiervoor een oplossing?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Gebeurt het op het moment dat je echt gewoon ActiveSync opstart of op het moment dat je de telefoon aan de pc "hangt"?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heeft de software geen extra bridged verbinding aangemaakt ofzo, bij je netwerkverbindingen?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Exorcist schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:51:
Heeft de software geen extra bridged verbinding aangemaakt ofzo, bij je netwerkverbindingen?
In die richting zat ik dus ook te denken. Het volgende gebeurt er namelijk wanneer je een PDA met Windows Mobile 6 aansluit.

Hij gaat namelijk een intern netwerk maken met de pda. Kijk maar eens in de Device Manager wanneer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1