Al enige tijd heb ik last van onderstaande melding: maar er zit geen logica in. Zie ik iets over het hoofd?
(jaja flink gegoogled en ook hier op got, maar geen oplossing)
Eerst had ik dit probleem met ieexlorer 6, en na upgrade naar 7 > idem
Nu heb ik het probleem met mediasource, versie 3 ging goed maar opeens na instal naar versie 5 is daar nu het probleem gekomen en is het bij ieexplorer afsluiten weg.
Af en toe heb ik ook het probleem bij afsluiten "gewoon" explorer, das toch verkenner?
wat heb ik
Xp-home SP2 incl updates
IE7 en FF1.5
Asus P4be
2x512Mb geheugen
WD caviar1200 hdd
Creative audigy2
en wat heb ik gedaan/getest.
Nod32 2.5 draait altijd en ook check gedaan
Spywaredockter en Hitman
Registrydockter
Defrag via O&O
chkdsk c: -r (check and repair)
Memtest gedraaid op beide modulles, losse modulles in verschillende slots. > 50runs 0 error
geheugen en MB zijn dus ok.
Wat overblijft is een brak XP (maar hoe komt dit opeens, en waarom heeft telkens een ander probleem er last van?) of een brakke HDD (swap geheugen)
De error is keihard en dus niet een af en toe storing, onderstaande melding krijg ik dus na afsluiten mediasource en het geheugenadres is ook altijd het zelfde.
Wie kan mij op weg helpen.
KLIK VOOR DE MELDING
svp geen slotje, ik heb zo goed mogelijk alles getest en zelf gedaan wat ik wist.
(jaja flink gegoogled en ook hier op got, maar geen oplossing)
Eerst had ik dit probleem met ieexlorer 6, en na upgrade naar 7 > idem
Nu heb ik het probleem met mediasource, versie 3 ging goed maar opeens na instal naar versie 5 is daar nu het probleem gekomen en is het bij ieexplorer afsluiten weg.
Af en toe heb ik ook het probleem bij afsluiten "gewoon" explorer, das toch verkenner?
wat heb ik
Xp-home SP2 incl updates
IE7 en FF1.5
Asus P4be
2x512Mb geheugen
WD caviar1200 hdd
Creative audigy2
en wat heb ik gedaan/getest.
Nod32 2.5 draait altijd en ook check gedaan
Spywaredockter en Hitman
Registrydockter
Defrag via O&O
chkdsk c: -r (check and repair)
Memtest gedraaid op beide modulles, losse modulles in verschillende slots. > 50runs 0 error
geheugen en MB zijn dus ok.
Wat overblijft is een brak XP (maar hoe komt dit opeens, en waarom heeft telkens een ander probleem er last van?) of een brakke HDD (swap geheugen)
De error is keihard en dus niet een af en toe storing, onderstaande melding krijg ik dus na afsluiten mediasource en het geheugenadres is ook altijd het zelfde.
Wie kan mij op weg helpen.
KLIK VOOR DE MELDING
svp geen slotje, ik heb zo goed mogelijk alles getest en zelf gedaan wat ik wist.
[ Voor 6% gewijzigd door Pinin op 23-01-2007 20:21 ]
www.casarodriguillo.com