930BF zoemt de hele tijd

Pagina: 1
Acties:

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 14:59
Waneer ik mijn monitor(Samsung 930BF) een tijdje gebruik begint hij te zoemen. Wat zeer irritant is in een stille kamer, hij maakt zelfs meer lawaai dan me PC :( Iemand nog een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Of moet ik gewoon de klantenservice bellen en vragen om een nieuwe monitor? Of heeft elke 930BF dit? Aangezien ik al 2x een nieuwe heb door ghosting, en ik ben nu wel tot conclusie gekomen dat ghosting doodnormaal is bij deze monitor.

[ Voor 21% gewijzigd door Aubergine op 23-01-2007 18:45 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:49
Ik denk dat je een maandagmorgen-exemplaar te pakken hebt! ;).. ff bellen met de klantenservice dus!

Ghosting bij een 930BF is absoluut niet normaal, wij hebben hierthuis 2x een 930BF.. een voor mij, een voor mn pa... Beide zijn absoluut perfect.. (bij mij op 1 dooie pixel na, na een lan-party :()... geen ghosting of wat dan ook!:)

• Gune
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik heb zelf ook een 930BF staan en heb totaal geen last van ghosting en wat ik in reviews heb gelezen is dat ook zeker niet normaal, en dat zoemgeluid is ook niet standaard :/.

Ik zou de klantenservice even bellen. Die ghosting is ook sowieso al niet goed.

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 14:59
Ghosting is bij mij echt wel merkbaar, maar dat komt vooral omdat ik een 2000 DPI muis gebruik.

Nog bedankt :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
Want ghosting heeft ook echt te maken met de snelheid/precisie van je muis...

The devil is in the details.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Brightness/contrast omlaag omhoog gooien wil nog wel eens helpen. Maar dit valt volgens mij wel gewoon onder de garantie.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 24-01-2007 15:46 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat zoemgeluid komt door dat de brightness laag staat. Als je em boven de 75 zet is het geluid weg. Ik heb er helaas ook last van alleen is 75 of meer voor mij veel te hoog.

Ghosting heb ik nog nooit gezien bij mijn 930BF.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 24-01-2007 15:46 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:33
Hier nog een 930BF eigenaar die het begrip ghosting niet kent bij dit scherm, ik zou idd gewoon ff aankloppen bij de klantenservice. :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-07 15:04
Ghosting kan ook voorkomen als je D-SUB gebruikt i.p.v. DVI. Dan is het niet zozeer ghosting, maar meer storing etc. wat hetzelfde effect kan geven. Als je geen DVI gebruikt, probeer dat dan eens?
Pagina: 1