Toon posts:

Dood moederbord ;( RMA service DFI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey guyz,

Vanaf vandaag zit ik dus officieel zonder pc ;( Kom net van de winkel hier om de hoek, zeggen ze dat m'n moederbord dood is. Het is een DFI Lanparty Nforce4 SLI-DR, en moet ik nu dus blijkbaar een RMA-service aanvragen van DFI zelf uit. Heeft hier al iemand ervaring mee? Duurt het meestal lang voordat je een nieuw moederbord krijgt?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom doe je dit niet via de winkel? Zij zijn verplicht je een nieuw mobo te geven als je nog garantie hebt via die leverancier en je hebt dus niets te maken met DFI zelf.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:57

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe oud is het bord en wie zegt dat je naar DFI moet?

Binnen consumentenrecht heb je weinig van doen met de fabrikant gedurende een bepaalde tijd na aankoop omdat jij een transactie hebt gedaan met een winkel!

offtopic:
Spuit 11, dank Terw_Dan :w

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 23-01-2007 16:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Mss typte ik het verkeerd, het moederbord ligt nou in de winkel en ZIJ gaan een RMA via DFI doen, zo is het eigenlijk hehe.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Terw_Dan schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:56:
Waarom doe je dit niet via de winkel? Zij zijn verplicht je een nieuw mobo te geven als je nog garantie hebt via die leverancier en je hebt dus niets te maken met DFI zelf.
Ze zijn écht niet verplicht jou een nieuw bord te geven als je nog garantie hebt hoor, ze mogen hem evengoed opsturen naar de fabrikant en hem daar ter reparatie aanbieden.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Exorcist schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:26:
[...]

Ze zijn écht niet verplicht jou een nieuw bord te geven als je nog garantie hebt hoor, ze mogen hem evengoed opsturen naar de fabrikant en hem daar ter reparatie aanbieden.
ja, dat klopt idd (ik doelde er meer op dat de leverancier zorg moet dragen voor het repareren/vervnangen van het product, niet de consument).

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Terw_Dan schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:33:
[...]

ja, dat klopt idd (ik doelde er meer op dat de leverancier zorg moet dragen voor het repareren/vervnangen van het product, niet de consument).
Ok, excuus :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Tja, het was ook niet echt mijn meest heldere post allertijden ;)
Pagina: 1