Vervanging modem en router met een Draytek combinatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vandaag heeft ons Allied Copperjet modem het begeven. Het internet komt en gaat steeds, valt steeds om de 5 minuten weg. Ik zit nu tijdelijk op het internet met ons oude ZyXEL ADSL1 modem.
Echter is het zo dat onze Conceptronic router ook al een tijdje apart doet (als je bijvoorbeeld de router functionaliteit of log functionaliteit aanzet crasht hij naar korte tijd).

Nu zit ik er dus aan te denken om van het gezeur af te zijn de heleboel in 1x te vervangen met een Draytek modem/router in 1 oplossing (aangezien ik over dit merk erg veel positiefs hoor). Echter voordat ik de boel vervang zou ik graag van de mensen die een Draytek modem/router combinatie hebben of 1 van beide hebben, graag wat commentaar (zowel positief als negatief, alles is welkom) willen horen. Ik zit trouwens bij TweakDSL, dus als er iemand ervaring heeft met draytek en tweakdsl gelieve het te laten weten ben er erg benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:42
De 2800 is een prima serie en voldoet zo te horen aan je eisen. Goede ervaring met een flink aantal van die dingen. Niet getest met emule o.i.d. alleen zakelijk gebruik.