Ik ben onlangs begonnen met(parttime ben nog student
) video bewerken en heb ook de nodige software ervoor aangeschaft.
Ik werk onder andere met Adobe premier 2.0 en After effect. After Effects heeft trouwens een hele stijle leercurve
. Maar goed, het video bewerken en dergelijke gaat allemaal goed en op DVD branden met mooie menu't gaat ook wel redelijk.
Maar ik zit met het volgende, ik wil eigenlijk een eigen filmpje maken net zoals bijvoorbeeld miramax en dreamworks dat hebben. Dus zo n filmpje van een paar seconden waarop onder andere de naam van het bedrijf komt. Dit filmpje wil ik dan aan het begin van elke DVD plaatsen als een soort reclame van mijzelf (ook al doe ik dit gratis en als hobby
)
Maar ik heb dus geen flauw idee hoe ik zoiets en met welk (liefst goedkope
) software kan maken. Hebben jullie een idee hoe ik dit zou moeten aanpakken?
Ik werk onder andere met Adobe premier 2.0 en After effect. After Effects heeft trouwens een hele stijle leercurve
Maar ik zit met het volgende, ik wil eigenlijk een eigen filmpje maken net zoals bijvoorbeeld miramax en dreamworks dat hebben. Dus zo n filmpje van een paar seconden waarop onder andere de naam van het bedrijf komt. Dit filmpje wil ik dan aan het begin van elke DVD plaatsen als een soort reclame van mijzelf (ook al doe ik dit gratis en als hobby
Maar ik heb dus geen flauw idee hoe ik zoiets en met welk (liefst goedkope
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...