Ik heb hier een vers geinstalleerde laptop met het volgende probleem:
Ik ben aangelogd als domain user, maar met local admin rechten (als test ook met domain admin rechten, echter geen resultaat).
Op een of andere manier kan ik niet (meer) op de shares van de fileserver.
De shares worden gemapped dmv een login script.
Als ik alle shares verbreek (net use * /delete) en dan terug aanmaak mbv
net use drive \\share /user:domain\user kan ik terug op de share.
Indien ik er de user:domain\username niet bijzet werkt het ook niet
Indien ik manueel het login script laat lopen, kan ik er ook niet op.
Op een of andere manier zit het verkeerde ww dus ingebakken in de laptop.
Normaal kan je dit wijzigen door control userpasswords2 =>geavanceerd => wachtwoordbeheer
Ik zie dan dat er een server bijstaat, normaal moet dit leeg zijn. Ik kan echter op geen manier de servernaam die daar staat verwijderen/editten
Echter, als ik op de knop bewerken of verwijderen druk, gebeurt er niets, de knoppen zijn niet grayed out, maar werken precies niet.
Ik kan een nieuwe entry maken, en die kan ik ook verwijderen/editten.
Hoe kan ik dit lijstje, al dan niet manueel leegmaken ?
Indien ik een nieuw profiel aanmaak werkt het perfect, maar ik heb geen zin om elke keer een nieuw profiel aan te maken.
De rechten staan 100% goed, want als ik een citrix sessie start, worden dezelfde mappings gedaan en werkt het zonder problemen.
Ik heb echt geen idee op welke termen ik moet gaan zoeken, misschien dat er mij iemand een zetje kan geven ?
Ik ben aangelogd als domain user, maar met local admin rechten (als test ook met domain admin rechten, echter geen resultaat).
Op een of andere manier kan ik niet (meer) op de shares van de fileserver.
De shares worden gemapped dmv een login script.
Als ik alle shares verbreek (net use * /delete) en dan terug aanmaak mbv
net use drive \\share /user:domain\user kan ik terug op de share.
Indien ik er de user:domain\username niet bijzet werkt het ook niet
Indien ik manueel het login script laat lopen, kan ik er ook niet op.
Op een of andere manier zit het verkeerde ww dus ingebakken in de laptop.
Normaal kan je dit wijzigen door control userpasswords2 =>geavanceerd => wachtwoordbeheer
Ik zie dan dat er een server bijstaat, normaal moet dit leeg zijn. Ik kan echter op geen manier de servernaam die daar staat verwijderen/editten
Echter, als ik op de knop bewerken of verwijderen druk, gebeurt er niets, de knoppen zijn niet grayed out, maar werken precies niet.
Ik kan een nieuwe entry maken, en die kan ik ook verwijderen/editten.
Hoe kan ik dit lijstje, al dan niet manueel leegmaken ?
Indien ik een nieuw profiel aanmaak werkt het perfect, maar ik heb geen zin om elke keer een nieuw profiel aan te maken.
De rechten staan 100% goed, want als ik een citrix sessie start, worden dezelfde mappings gedaan en werkt het zonder problemen.
Ik heb echt geen idee op welke termen ik moet gaan zoeken, misschien dat er mij iemand een zetje kan geven ?
[ Voor 7% gewijzigd door StarWing op 23-01-2007 17:21 ]
Page intentionally left blank.