Goede email account

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een vervanging van mijn hotmail email account, de vereisten:

- Snel, dus niet webbased (ik kan mijn hotmail wel inladen in outlook, maar het duurt altijd een tijd om de mails te openen)
- spamvrij, hotmail was perfect, nooit geen spam, terwijl mijn universiteitsaccount die ik nooit gebruik er vol mee zit
- te bekijken vanaf mijn mobiel
- goed beveiligd

Ik wil er best wel iets voor betalen, als het maar niet teveel is.

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-12 12:55
gmail???

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:40

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Volgens mij heeft gmail al deze functies ;) als je een account wil moet je maar een DM sturen. Je kan namelijk alleen uitgenodigt worden door mensen die al gmail hebben

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:52

Garyu

WW

gmail lijkt me de makkelijkste oplossing. Kan je web-based op je mobiel lezen in ieder geval, en op een symbian telefoon kan je een client installeren.

Heb je zelf al wat gezocht?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• StephaN900
  • Niet online
Maar gmail is toch ook gewoon webbased? Of kan je daadwerkelijk de headers downloaden naar je computer?
Sorry nog nooit gmail gebruikt dus ik weet niet of het deze functies heeft, ik zag het simpelweg als hotmail met meer opslagruimte.

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:54
Ik denk ook dat Gmail aan al jouw eisen voldoet, en daarbij, ik maak er ook al een jaar dankbaar gebruik van!

Mocht je een uitnodiging willen, stuur een mailtje naar [Mijn nickname]@gmail.com

edit:

Ja, Gmail ondersteund naar mijn weten ook POP, dus e-mailen via Outlook (of alternatieven) is geen probleem.

[ Voor 24% gewijzigd door AndriesLouw op 23-01-2007 16:00 ]

Specificaties | AndriesLouw.nl

Verwijderd

StephaN900 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:58:
Maar gmail is toch ook gewoon webbased? Of kan je daadwerkelijk de headers downloaden naar je computer?
Sorry nog nooit gmail gebruikt dus ik weet niet of het deze functies heeft, ik zag het simpelweg als hotmail met meer opslagruimte.
GMail is inderdaad webbased, maar je kunt GMail ook met een emailprogramma als Outlook gebruiken.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:52

Garyu

WW

Ik ontvang mijn Gmail mails gewoon via POP. Dit werkt alleen niet vanaf mijn mobiele telefoon, omdat die geen SSL-verbindingen kan leggen. Maar in Thunderbird werkt het prima.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Gmail ondersteund gewoon POP3 waardoor je gewoon outlook kunt gebruiken. Ben je niet thuis kun je ook gewoon web-based versie gebruiken. Verder is er een Symbian en een Java client voor gmail, werkt top :)

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Dat klopt, gebruik Gmail in Outlook. Er is een simpele POP installer ergens te vinden in de hulppagina's van Gmail/Google.

• StephaN900
  • Niet online
Ah prima, ik heb mij zelf net een uitnodiging verstuurd (vraag niet hoe, maar bedankt voor het aanbod allemaal). Dit topic kan wat mij betreft dicht dan.!

Bedankt!
Pagina: 1