Ik heb de volgende opstelling:
Sitecom DC-213
|
Belkin F5D7231-4 Wireless modem (als accesspoint, dus hier kan ik naar mijn weten niet inkomen)
|
802.11g Wireless Desktop Network Card F5D7000_V3
Het probleem
Het internet werkt perfect, downloaden werken perfect... zelfs counter-strike 1.6 werkt perfect, maar
als ik een spel als World of Warcraft opstart gaat het mis. Internet word erg traag, grabit download zo oed als niet meer (1kb/s misschien), met andere woorden het internet stopt ermee. Zet ik World of Warcraft uit: Alles werkt weer normaal.
Hetzelfde probleem met Guild Wars en waarschijnlijk met de meeste andere games.
Iemand die enig idee heeft wat dit kan veroorzaken?
[b]Als ik met een kabel werk, werkt alles perfect, deze kan alleen niet altijd door het huis liggen en kan ook moeilijk/niet weggewerkt worden[/b]
Geprobeert
Belkin software eraf gegooit, opnieuw geinstaleert.
Zero Config uit gezet.
Zero Config gebruikt in plaats van de meegeleverde software.
Overal op internet gezocht, nergens hetzelfde probleem tegen gekomen.
Ik word er behoorlijk gek van, hopelijk kan iemand hier helpen!
Alvast bedankt
Sitecom DC-213
|
Belkin F5D7231-4 Wireless modem (als accesspoint, dus hier kan ik naar mijn weten niet inkomen)
|
802.11g Wireless Desktop Network Card F5D7000_V3
Het probleem
Het internet werkt perfect, downloaden werken perfect... zelfs counter-strike 1.6 werkt perfect, maar
als ik een spel als World of Warcraft opstart gaat het mis. Internet word erg traag, grabit download zo oed als niet meer (1kb/s misschien), met andere woorden het internet stopt ermee. Zet ik World of Warcraft uit: Alles werkt weer normaal.
Hetzelfde probleem met Guild Wars en waarschijnlijk met de meeste andere games.
Iemand die enig idee heeft wat dit kan veroorzaken?
[b]Als ik met een kabel werk, werkt alles perfect, deze kan alleen niet altijd door het huis liggen en kan ook moeilijk/niet weggewerkt worden[/b]
Geprobeert
Belkin software eraf gegooit, opnieuw geinstaleert.
Zero Config uit gezet.
Zero Config gebruikt in plaats van de meegeleverde software.
Overal op internet gezocht, nergens hetzelfde probleem tegen gekomen.
Ik word er behoorlijk gek van, hopelijk kan iemand hier helpen!
Alvast bedankt
I don't have a clue..