Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Bolis
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
Beste dames en (vooral) heren,
Mijn 3 watt speakertjes voor mijn pc zijn nu wel aan vervanging toe. Ik heb ze nu 3 jaar en ze zijn helemaal afgeragt. Hierbij is mijn vraag aan jullie.

Weten jullie een set goede speakers voor mijn pc?

Voorwaarden:
-Mijn budget is max 180 euro, meer dan dat kan echt niet.
-Ik wil gaan voor een 2.1 speakerset. Surround sound hoef ik niet, kep ook geen aparte audio pci kaart.
-Ook is de ruimte het probleem. Om de subwoofer ergens te plaatsen kan nog een probleem worden maar dat valt nog te bezien.

Dus hebben jullie nog een goed advies voor een jongen die geen miskoop wil doen?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 15:25

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Bolis schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:54:
Beste dames en (vooral) heren,
Mijn 3 watt speakertjes voor mijn pc zijn nu wel aan vervanging toe. Ik heb ze nu 3 jaar en ze zijn helemaal afgeragt. Hierbij is mijn vraag aan jullie.

Weten jullie een set goede speakers voor mijn pc?

Voorwaarden:
-Mijn budget is max 180 euro, meer dan dat kan echt niet.
-Ik wil gaan voor een 2.1 speakerset. Surround sound hoef ik niet, kep ook geen aparte audio pci kaart.
-Ook is de ruimte het probleem. Om de subwoofer ergens te plaatsen kan nog een probleem worden maar dat valt nog te bezien.

Dus hebben jullie nog een goed advies voor een jongen die geen miskoop wil doen?
Ga eerst eens de pricewatch na (http://pricewatch.tweakers.net) zoek daar bij speakers naar 2.1 setjes in jou prijsklasse.

2.1 setjes van ongeveer 180 euro zijn zowiezo goede setjes, dus je vind er zeker wat tussen ;)

reviews zijn makkelijk te vinden via google

Wabbawabbawabbawabba

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Er zijn ondertussen meer dat zat topics over PC speakersets. Beetje zoeken kan geen kwaad :) Daarnaast dien je je eerst zelf in te lezen in de materie: inzet gewenst dus!

Zie ook: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

[ Voor 6% gewijzigd door voodooless op 23-01-2007 14:57 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.