Hallo, ik ben bezig met een tijdschrift en nu heb ik t programma Microsoft Publisher. Dit werkt niet echt ideaal moet ik zeggen, weet iemand hier een geschikter programma voor t maken van een tijdschrift/magazine?? Niet een heel moeilijk uitebreid programma nodig hoor, gewoon een basic programma maar wel echt voor een tijdschrift, dit in tegenstelling tot MS Publisher
offtopic:
Let ajb even beter op je schrijfstijl als je een tijdschrift wilt maken.
Let ajb even beter op je schrijfstijl als je een tijdschrift wilt maken.
Bedoel je de tekst, of enkel de opmaak? Je zou eens kunnen kijken naar bijv. Adobe InDesign.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ik heb ook wel eens met adobe Indesign gewerkt.
Maakte de tekst in Word en voor de opmaak etc. gebruikte ik InDesign. Vond het een erg prettig programma en had de basis dingen snel onder de knie
.
Het is wel het enigste programma waarmee ik heb gewerkt dus ik kan het niet vergelijken.
Maakte de tekst in Word en voor de opmaak etc. gebruikte ik InDesign. Vond het een erg prettig programma en had de basis dingen snel onder de knie
Het is wel het enigste programma waarmee ik heb gewerkt dus ik kan het niet vergelijken.
hehe, excuses voor de spelfouten. Nee deze zul je niet in het tijdschrift tegenkomen.
Het is bedoelt voor de opmaak, ik krijg alle tekststukken in Word toegezonden.
Ik zal eens Indesign aanzetten, ook al vind ik deze aardig uitgebreid en wat ingewikkeld. Iemand andere suggesties?
Het is bedoelt voor de opmaak, ik krijg alle tekststukken in Word toegezonden.
Ik zal eens Indesign aanzetten, ook al vind ik deze aardig uitgebreid en wat ingewikkeld. Iemand andere suggesties?
zijn er ook voor InDesign geen handige tutorial-sites?
Home Assistant HP T630, ☀️ PV (Enphase, 4000 Wp) 6 x IQ8+ ZW, 2 x IQ8+ NW, 2 x IQ8+ ZO, 🔋 Zendure SF 2400AC (5.76 kWh)