Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke AntiVirus voor Windows Mobile 5? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedesmiddags!

Ik heb een vraagje:
Is er ook een antivirusprogramma voor Windows Mobile 5 PocketPC's. Ik heb zelf al gezocht. Ik kan er twee vinden. Ééntje van symantec (helaas alleen voor mobile 2003) en ééntje van bullguard. De laatste lijkt wel aardig, maar ik kan helaas niet meerdere antivirusscanners hiervoor vinden. Ik heb al wel gezocht bij google en hier, maar weet iemand of er nog meerdere zijn en heeft iemand er goede/slechte ervaringen mee?

Mocht iemand iets weten: _/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Probeer eens andere zoektermen :P
[google=Windows Mobile 5 kaspersky]: check
[google="Windows Mobile 5" McAfee]: check.
Etc?

De topictitel 'AntiVirus' is trouwens nogal onzinnig in een forum dat Beveiliging & Virussen heet... Ik pas de titel maar even aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Misschien dat dit topic beter in PSGG past omdat er daar veel met WM5 gewwerkt wordt.

Ik raad nu nog niet een anti vir prog aan voor WM. Er zijn erg weinig virusen en regelmatig backuppen moet genoeg zijn. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die door een virus op zijn windows m apparaat zijn bestanden is kwijt geraakt.

Mocht je er echt een vinden, dan schijnt deze voldoende te zijn: http://www.dangaard.nl/De...42&ownerid=4&CategoryID=4