Toon posts:

[XP] Internet Explorer crasht bij youtube

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik 2 of meer filmpjes op wil starten bij youtube crasht Internet Explorer. Ik laat altijd eerst het filmpje op youtube volledig laden voordat ik hem afspeel. Ondertussen kijk ik dan rond op andere websites. Als op die websites automatisch een filmpje wordt afgedraaid/geladen dan crasht om een of andere reden Internet Explorer.

Kan iemand mij vertellen waaraan dit ligt en eventueel een oplossing brengen?

(ps:weet niet of dit het juiste forum is maar ik zag meerdere topics over problemen met IE hier staan)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je je Flash player eens goed deinstalleerd en opnieuw de laatste versie installeerd?

Welke Flash Player draai je nu?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:09:
Als je je Flash player eens goed deinstalleerd en opnieuw de laatste versie installeerd?

Welke Flash Player draai je nu?
Volgens het onderdeel 'software' in 'configuratiescherm' draai ik: Adobe Flash Player 9 ActiveX.
Wat bedoel je met goed deïnstalleren? Wat moet ik dan doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 13:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost. :D
Nadat ik de flashplayer opnieuw geïnstalleerd had zoals jij me aanraade bleef het probleem aanwezig.
Toen zag ik shockwave in de softwarelijst staan. Ik dacht van misschien ligt het daaraan. Toen ik shockwave had verwijderd en opnieuw installeerde was het probleem opgelost. Heb maanden met dit probleem gezeten terwijl de oplossing zo makkelijk was.

In ieder geval bedankt BtM909. Danzij jouw opmerking ben ik op het idee gekomen ook shockwave opnieuw te installeren. :D