Toon posts:

[Outlook 2000]Kan specifieke e-mail berichten niet afdrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ziet hier met een beetje gek probleem:

Ik kan met Outlook 2000 sommige e-mail berichten niet afdrukken terwijl andere berichten wel weer kan afdrukken. Ze maken hier gebruik van Windows 2003 DC met Exchange 2003, Windows 2000 Terminal Server met daarop Citrix en Powerfuse.

Outlook 2000 client starten ze vanaf de Terminal Server. Het specifieke mailtje wat niet afgedrukt kan worden, kan bij andere medewerkers met andere printers ook niet afgedrukt worden.

Verwachting is dat het sinds een bepaalde Windows update is gebeurd, maar om nou een ghost terug te zetten en alles stapvoets door te gaan lopen wou ik eerst vragen of jullie dit misschien al eerder tegen zijn gekomen.

Het volgende wat ik heb gecontroleerd:
MS Word als editor instellen (geen resultaat)
Event viewer van DC, Terminal Server en lokaal (geen resultaat)

Wat ik nog heb kunnen vinden via google en diversen is:
http://groups.google.nl/g...10&hl=nl#0197f83cdb784d1f

Maar dit bied ook geen oplossing. Net zoals de vele wazige verhalen die ik tegen ben gekomen.

Hebben jullie nog suggesties?

Verwijderd

Om wat voor mailtjes gaat het? rtf of html? Kun je het zonder Powerfuse wel afdrukken? En kun je de printopdracht niet geven of komt het nooit in de queue? Kun je het als admin wel?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:44:
Om wat voor mailtjes gaat het? rtf of html? Kun je het zonder Powerfuse wel afdrukken? En kun je de printopdracht niet geven of komt het nooit in de queue? Kun je het als admin wel?
Soort mailtje: HTML
Zonder Powerfuse: zal ik nog gaan uitsluiten

Bij het geven van de print opdracht zie je het schermpje van een printer in beeld, maar er gebeurt verder niks. De queue loopt niet vol, printer geeft totaal geen reactie. Gebeurt gewoon niks.
Als admin kan ik ook niet het mailtje afdrukken

Verwijderd

Zitten er toevallig embedded plaatjes in? In de signatures ofzo?

Vaag probleem :) Ik zag wel iets op google voorbij komen over embedded plaatjes.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:50:
Zitten er toevallig embedded plaatjes in? In de signatures ofzo?

Vaag probleem :) Ik zag wel iets op google voorbij komen over embedded plaatjes.
Het mailtje wat ik tegen kwam zaten geen plaatje's in. Was een mailtje wat een aantal keren heen en weer was gestuurd mbt replyen op elkaar.

Inderdaad een vaag probleem, normaal vind ik de oplossing wel via google, maar dit maakt het wel erg bont 8)7

Verwijderd

Topicstarter
-kickje-

Ik heb sinds mijn laatste post contact gehad met Microsoft, maar dat schiet ook niet bepaald op.
Ik heb inmiddels wel ontdekt dat het te maken heeft met HTML berichten.
Ik kan op de Windows 2000 Server zelf al geen HTML e-mail berichten afdrukken EN ook geen websites in IE.

Nu heb ik net IE 6 Sp1 de Componenten laten herinstalleren, maar dat was ook niet echt succesvol.

Iemand deze situatie al een keer tegen gekomen?

Verwijderd

Is dit wat? http://forums.devshed.com...-script-error-133545.html

Er is ook een ms artikel van, wat applied op ie 5. Cannot Print from Internet Explorer

Je hebt natuurlijk al contact gehad met ms en wss al een hogere versie van ie maar nooit geschoten..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 19:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:18:
Is dit wat? http://forums.devshed.com...-script-error-133545.html

Er is ook een ms artikel van, wat applied op ie 5. Cannot Print from Internet Explorer

Je hebt natuurlijk al contact gehad met ms en wss al een hogere versie van ie maar nooit geschoten..
Ik krijg dan geen error bij het proberen af te drukken van HTML, er gebeurt simpel weg niks.
Nu zal ik een image terug zetten in vmware en als nog die reg keys die vermeld staan in je eerste link toe te voegen en kijken of het dan is op gelost.

Maar vast een extra notitie, ik krijg geen enkele foutmelding, komt niks in de que terecht van de printer, niks, nada, noppes :+
Pagina: 1