Ik heb ineens sinds een paar dagen een verstoord beeld op diverse websites waar regelmatig online videobeelden zijn te zien, onder andere van het Dagblad van het Noorden, Nu.nl en van Weer.nl.
Ik heb de nieuwste K-Lite Codec pack geinstalleerd, maar het heeft geen effect. Normale video's, die op mijn harde schijf staan worden wel correct afgespeelt.
Het vreemde is dat op mijn 2e pc, waarop ik nog vrij recentelijk Windows geinstalleerd heb, en nog niet eens een video-codec, deze online beelden wel goed worden weergegeven.
Ik heb geprobeerd:
- Oude K-Lite Codec dé-installeren en de nieuwste installeren.
- Kaspersky Internet Security uitschakelen
- Ad-Muncher uitschakelen.
- Gezocht op GoT, maar dit probleem is lastig te omschrijven.
...geen van de opties werkte:
Zo ziet het er uit: (optie "afspelen in een aparte player" geselecteerd op www.weer.nl, de embedded player geeft hetzelfde beeld).
Ik heb de nieuwste K-Lite Codec pack geinstalleerd, maar het heeft geen effect. Normale video's, die op mijn harde schijf staan worden wel correct afgespeelt.
Het vreemde is dat op mijn 2e pc, waarop ik nog vrij recentelijk Windows geinstalleerd heb, en nog niet eens een video-codec, deze online beelden wel goed worden weergegeven.
Ik heb geprobeerd:
- Oude K-Lite Codec dé-installeren en de nieuwste installeren.
- Kaspersky Internet Security uitschakelen
- Ad-Muncher uitschakelen.
- Gezocht op GoT, maar dit probleem is lastig te omschrijven.
...geen van de opties werkte:
Zo ziet het er uit: (optie "afspelen in een aparte player" geselecteerd op www.weer.nl, de embedded player geeft hetzelfde beeld).