Verstoord (verkleurd) beeld bij online streaming video

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:19
Ik heb ineens sinds een paar dagen een verstoord beeld op diverse websites waar regelmatig online videobeelden zijn te zien, onder andere van het Dagblad van het Noorden, Nu.nl en van Weer.nl.

Ik heb de nieuwste K-Lite Codec pack geinstalleerd, maar het heeft geen effect. Normale video's, die op mijn harde schijf staan worden wel correct afgespeelt.

Het vreemde is dat op mijn 2e pc, waarop ik nog vrij recentelijk Windows geinstalleerd heb, en nog niet eens een video-codec, deze online beelden wel goed worden weergegeven.

Ik heb geprobeerd:
- Oude K-Lite Codec dé-installeren en de nieuwste installeren.
- Kaspersky Internet Security uitschakelen
- Ad-Muncher uitschakelen.
- Gezocht op GoT, maar dit probleem is lastig te omschrijven.

...geen van de opties werkte:

Zo ziet het er uit: (optie "afspelen in een aparte player" geselecteerd op www.weer.nl, de embedded player geeft hetzelfde beeld).

Afbeeldingslocatie: http://magical.tweakdsl.nl/GoT/video.jpg

Mijn YouTube Channel

• Snowwie
Niemand?

Mijn YouTube Channel

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 13:19

Emiel1984

Made in NL

Is er niks in te stellen met de codec dan ?? Dit lijkt verdacht veel op zo een functie als negatief beeld weergeven. Rechtermuisknop op scherm ofzo en dan eigenschappen even doorspitten. Of onder view mischien..

[LTS][MTS][HTS]

• Snowwie
Het gebeurt enkel met online bronnen, niet bij de videobestanden die lokaal staan. Lijkt me toch iets wat weinig met de instellingen van de codec te maken heeft.

Mijn YouTube Channel

• Snowwie
Niemand met concrete ideeën, of ben ik zo uniek met m'n probleempjes?

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Neehoor
Ik volg je topic ook omdat ik hetzelfde probleem heb.
Het enige verschil is dat de verstoring minder erg is en dat het niet altijd het geval is.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 14:13
zoiets meen ik te herrinneren te hebben gehad met een asus 9600xt, was iets met acceleratie dat ik uit moest zetten om het op te lossen, zoek daar eens naar
Pagina: 1