Toon posts:

Uitdagend probleem stabiliteit Abit-KT7 RAID

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed,

Ik heb een Abit KT-7 Raid moederbord met een SB Live! 1024 Player en een Ati Radeon 64MB DDR VIVO (OEM)-kaart.

Tot zover de hardware.

Het probleem:

Ik heb al sinds de HCC-dagen problemen om mijn systeem stabiel te krijgen. Ik had eerst een Abit LX-6 met PII-266MMX. Draaide altijd stabiel en dat heeft mij doen besluiten toen een KT7-Raid te kopen.

Ik krijg te vaak vastlopers en Kernel32 fouten. Ik heb continu te laatste Via 4-in-1 drivers en Ati-drivers gebruikt. Niet stabiel te krijgen.

Heeft iemand in ieder geval dezelfde hardware als ik in eerste instantie heb beschreven???

En zo ja, loopt die dan wel stabiel???
Vertel me dan ALSJEBLIEFT hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, want ik ben in staat om een MSI-K7T Pro2A bord te gaan halen omdat dat als stabiel bekend staat.

HELP HELP HELP.

P.S. Iedereen die hier wat van weet mag natuurlijk meediscusieren.

Alvast bedankt.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Kijk eerst eens op go.to/kt7faq en ga dan eens diep nadenken wat de problemen kunnen zin (Microsoft Knowledge Base, error code invoeren, en dan zien wat de fout was bij andere computers, vervolgens onder die heading kijken op de KT7 Faq).

Ik had een probleem met het installeren, met een memory_error... Reepje geheugen eruit, ander erin, en klaar...
Probleempje met de videocard, reg patch van AMD (dankzij KT7 FAQ) en ook dat weer verholpen...
Misschien als Whistler eenmaal uit dat dan dit mobo helemaal is ondersteunt? ;)
Success

PS. Stout hoor, cross-posten...