hulpfiles van een programma

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 15:07
Ik heb een programma van iemand gekregen en die heeft een aantal dll's etc nodig. Nu dacht ik runnen, naam opschrijven hem mailen kan hij hem terugsturen, maar na dit een keer of 5 gedaan te hebben ben ik er moe van....

Nu zijn er programma's die checken welke referenties / hulpbestanden / dlls een programma nodig heeft. Ik weet niet of er een programma bestaat die checkt welke bestanden een programma nodig heeft om te runnen zodat ik alles in één keer opgezocht kan worden. Bestaat zo'n programma en hoe heet die? Ik weet niet waar ik met google op moet zoeken.

if broken it is, fix it you should

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
http://msdn.microsoft.com/msdnmag/issues/02/06/debug/

Hier worden wat tooltjes genoemd die dat kunnen.... maar die moet de eigenaar van het programma volgens mij gebruiken om te kijken welke dll's er gebruikt worden

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dependency walker is een goede, maar die werkt volgens mij alleen voor DLL's.

Kan degene niet z'n hele program folder naar je opsturen of praten we ook over gesharede dll's?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 15:07
BtM909 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:14:
Dependency walker is een goede, maar die werkt volgens mij alleen voor DLL's.

Kan degene niet z'n hele program folder naar je opsturen of praten we ook over gesharede dll's?
Ook gesharede dll's en windows directories etc.

if broken it is, fix it you should

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Denk je wel aan copyright?

Dan wil je inderdaad hem de dependency walker laten gebruiken en alle niet-standaard DLL's mailen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)