Ik heb een database gemaakt waarin verschillende opdrachtgevers gekoppeld zijn aan verschillende projecten. Er is ook een mogelijkheid om apart zonder opdrachtgever een project aan te maken, maar als later besloten wordt dat dat project toch aan een opdrachtgever gekoppeld moet worden moet die functie wel in de database zitten zonder uit de formulieren te gaan.
Ik heb nu een formulier gemaakt met de gegevens van een project. Op die pagina heb ik een knop gemaakt die naar een subformulier gaat. In dat subformulier staan in Continuous Forms alle opdrachtgevers.
Ik weet alleen niet hoe ik een opdrachtgever kan selecteren van dat subformulier en kan koppelen aan het project. Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb nu een formulier gemaakt met de gegevens van een project. Op die pagina heb ik een knop gemaakt die naar een subformulier gaat. In dat subformulier staan in Continuous Forms alle opdrachtgevers.
Ik weet alleen niet hoe ik een opdrachtgever kan selecteren van dat subformulier en kan koppelen aan het project. Weet iemand hier een oplossing voor?