Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Iemand ervaring met PC Zaak?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begin vorige week een bestelling geplaatst voor een behuizing van Lian Li V2000B bij PC Zaak (www.pczaak.nl).

Ik heb meteen diezelfde dag netjes betaald via iDeal. Daarna slechts één keer een antwoord gehad op mijn email.

Inmiddels wordt er NIET meer gereageerd op mijn emails. Daarnaast hebben ze op hun website een 0900-nummer staan, echter daar staat een bandje op dat ze gesloten zijn. Dit is al enige dagen zo!

Iemand ervaring met dit "bedrijf" en wat adviseren jullie mij? Het begint allemaal er zorgwekkend te worden. Achteraf toch misschien beter ergens anders kunnen bestellen. ;(

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik heb al best veel daar gekocht. Er goede zaak hoor. Wel vreemd dat je ze niet kunt bereiken.

Maar wat is de status van je bestelling?

[ Voor 18% gewijzigd door DeeJee op 23-01-2007 10:53 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43
Even dicht voor overleg. En weer open. SG->BZ

[ Voor 36% gewijzigd door Rukapul op 23-01-2007 13:07 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Daar hebben we, zoals Athmozz al aangeeft, de shopsurvey voor, succes met je bestelling :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

PC Zaak is niet failliet of in surseance van betaling, echter hebben ze een gebrek aan personeel. Daardoor zijn ze telefonisch pas van 1 uur s'middags bereikbaar en zullen ze de mails niet direct beantwoorden.

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik heb in 2005 voor een dikke 2500,- aan zuurverdiende hardware besteld in deze webwinkel.
De hele bestelling is goed verlopen en werd goed op de hoogte gehouden. Ik vond het een prima winkel.

M'n volgende pc ga ik hier weer bestellen denk ik, mits de surveys niet te negatief worden.

[ Voor 8% gewijzigd door KneppaH op 25-01-2007 14:23 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Verwijderd

Geen idee hoeveel dagen het mag duren volgens hun regelementen voordat je geld gaat terug vragen...

Volgens de shopsurvey zijn ze de aflgeopen 3 maanden wel behoorlijk achteruit gaan, zou als ik jou was gewoon even rustig wachten op mail en bellen

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Mijn bestelling is van Levertijd 1-5 werkdagen naar End of life gegaan.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er een reactie komt.

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Hier ook 1 keer wat bestelt,
Toen ook lang moeten wachten op reactie, ze hadden toen problemen met hun mailserver :/
Maar ze hebben het netjes telefoonnische afgehandelt en excuus aangeboden.
Verder bestelling zelf wel prima verpakt en zo gekregen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Hier is dit topic verder niet voor bedoeld. Voor specifieke ervaringen kunnen jullie in de shopsurvey terecht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.