[XP] Netwerk valt weg na aansluiten USB apparaat*

Pagina: 1
Acties:

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:47
Ik heb het volgende probleem:

Als ik mijn MDA Vario II aansluit op mijn PC, valt mijn internetverbinding weg. Die MDA Vario wotrdt dan wel als netwerkverbinding gezien. Als ik die MDA weer afkoppel, of uitzet, dan komt de verbinding weer terug.
Nu heb ik vandaag ook alweer een Logitech Quickcam 4000 aangesloten. Als ik die aansluit, komt die ook te staan bij netwerkverbindingen. En ook dan valt mijn internet verbinding weg.

Kan ik op een of andere manier regelen dat ze mijn MDA Vario of Quickcam niet als netwerkverbinding zien, want dit is echt heel irritant! Ik meot wat software ontwikkelen voor die cam, en zonder internet is het lastig dingen opzoeken ;)

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Memories of yesterday, will grow, but never die

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Begin eens met te vertellen welke Windows versie het hier over gaat? In Windows Clients is dat verplicht om in je topic titel te zetten namelijk :)

Verder - wat bedoel je met internet verbinding die wegvalt? Zie je echt je netwerkverbinding op disconnected gaan of 'werkt het' gewoon niet meer? :)

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:47
Excuses, die had ik inderdaad niet meer gelezen.

Het betreft een XP systeem. Wat er gebeurt, is het volgende:

als ik een van die apparaten aansluit, dan verdwijnt de netwerkverbinding niet, maar dan probeert het systeem via een van die 2 apparaten op het netwerk te gaan. Dus de verbinding bestaat nog wel, er wordt geen gebruik meer van gemaakt.

Memories of yesterday, will grow, but never die

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ah, maar post dan eens bijvoorbeeld de output van 'ipconfig /all' als je netwerk neit meer werkt? :)