Dames en heren,
Ik ben zojuist het 'huis uit gegaan.' Op mijn vroegere slaapkamer had ik een netwerk met allemaal mooie draadjes. Ik gaf ook niet zoveel om een draadje meer of minder door de kamer.
In mijn nieuwe appartement wil ik graag alles draadloos hebben, maar ik kom er niet goed uit op GoT en Google wat nou de beste (betaalbare) methode is.
De situatie is als volgt:
Werkkamer:
Pc: Lan aansluiting, niet draadloos.10/100
Router: Niet draadloos, 4 Lan aansluitingen. 10/100
Slaapkamer:
XBOX: Lan aansluiting, niet draadloos. 10/100
Huiskamer:
XBOX: Lan aansluiting, wederom niet draadloos. 10/100
ADSL Modem: Niet draadloos.(Tot 20Mbit Internet).
Nu op een plaatje:

Mijn eerste gedachte was om bij de pc, bij beide xboxen en bij de adsl modem een draadloze router neer te leggen. Dan heb je dus 4 draadloze routers. Mijn pc kan geen draadloze netwerkkaart meer kwijt. Pci slots zitten vol.
Deze situatie lijkt mij in de eerste plaats omslachtig en tevens vrij prijzig. Ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen naar een betere en mogelijk ook betaalbaardere situatie.
Dank jullie voor alle moeite.
Ik ben zojuist het 'huis uit gegaan.' Op mijn vroegere slaapkamer had ik een netwerk met allemaal mooie draadjes. Ik gaf ook niet zoveel om een draadje meer of minder door de kamer.
In mijn nieuwe appartement wil ik graag alles draadloos hebben, maar ik kom er niet goed uit op GoT en Google wat nou de beste (betaalbare) methode is.
De situatie is als volgt:
Werkkamer:
Pc: Lan aansluiting, niet draadloos.10/100
Router: Niet draadloos, 4 Lan aansluitingen. 10/100
Slaapkamer:
XBOX: Lan aansluiting, niet draadloos. 10/100
Huiskamer:
XBOX: Lan aansluiting, wederom niet draadloos. 10/100
ADSL Modem: Niet draadloos.(Tot 20Mbit Internet).
Nu op een plaatje:

Mijn eerste gedachte was om bij de pc, bij beide xboxen en bij de adsl modem een draadloze router neer te leggen. Dan heb je dus 4 draadloze routers. Mijn pc kan geen draadloze netwerkkaart meer kwijt. Pci slots zitten vol.
Deze situatie lijkt mij in de eerste plaats omslachtig en tevens vrij prijzig. Ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen naar een betere en mogelijk ook betaalbaardere situatie.
Dank jullie voor alle moeite.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 10:55 . Reden: Plaatje toegevoegd. ]