Heb je een illegale versie van IE7 ? Non-Genuine Windows?Wildfire schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:33:
Ik heb afgelopen week de instellingen van IE7 gereset omdat de werkbalken waren uitgeschakeld en op geen enkele andere manier terug te krijgen waren. Sindsdien weigert IE7 om de door mij gewenste startpagina te onthouden. Elke keer springt 'ie terug op http://www.microsoft.com/...id=0x413&pver=6.0&ar=home - hij pikt mijn invoer gewoon niet op.
Iemand enig idee hoe dit komt?
Ik heb 'tzelfde probleem gehad voorheen, het IE7 geheel opnieuw geinstalleerd en sindsdien doet hij het.
PSN: Redrafted
Nope. Het betreft hier een zakelijke PC met een legale Windows XP.Burnedphoenix schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:35:
[...]
Heb je een illegale versie van IE7 ? Non-Genuine Windows?
Ik heb 'tzelfde probleem gehad voorheen, het IE7 geheel opnieuw geinstalleerd en sindsdien doet hij het.
Ik heb zojuist in het register de foute startpagina opgezocht en aangepast, maar zelfs die werd genegeerd en weer aangepast. Maf.
Spyware lijkt me echt niet van toepassing hier. De PC is goed dichtgetimmerd, ik let zelf erg goed op en kom al überhaupt niet op malafide websites. Daarnaast ontstond het probleem meteen nà de reset van IE7 hetgeen dus aangeeft dat het probleem daar ergens ligt. De PC is trouwens eergisteren door Windows Defender nog helemaal doorgelicht.
Plus als het spyware zou zijn, zou deze me niet keer op keer naar de standaard Microsoft startpagina sturen.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Stomme IE7. Zometeen er maar 's vanaf mikken en daarna opnieuw installeren.
-- Edit: nou, met IE6 hetzelfde probleem. Ik snap er niets van, ik heb geen software geinstalleerd die dit kan veroorzaken en spyware/adware is het toch ook echt niet, net zomin als een virus (ik open geen executables hier, enkel van vertrouwde bronnen).
Dan maar 's de MS Knowledge Base induiken. Punt blijft dat de startpagina niet meer veranderd kon worden meteen nadat ik van IE7 de resetfunctie had gebruikt (om de instellingen naar default terug te zetten).
[ Voor 56% gewijzigd door Wildfire op 23-01-2007 16:00 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Nope, helaas. Hij blijft erg irritant http://www.microsoft.com/...id=0x413&pver=6.0&ar=home als startpagina houden. Dit is echt te gek voor woorden.Hero Of Time schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:30:
Ik kan het probleem niet herproduceren. Heb je al geprobeerd om opnieuw een reset uit te voeren? Misschien dat een tweede reset het weer recht trekt.
Verwijderd
Een bevriende tweaker en ik hebben hetzelfde probleem. Ik heb ontdekt dat wanneer je 2 pagina's als startpagina instelt hij de 2e wél laadt. Erg vreemd allemaal. Heeft iemand al een oplossing weten te vinden sinds de laatste post?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
"RunOnceHasShown"=dword:00000001
"RunOnceComplete"=dword:00000001
aanmaken of op 1 zetten.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje