Toon posts:

Gmail account werkt niet meer met msn?

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
beste allen,

Het is nu 2 dagen dat ik niet meer in kan loggen op msn met mijn Gmail account!!. Iedere keer als ik inlog krijg ik een fout melding: "Signing in to windows live messenger failed because the service is temporarily unavailable. error code 81000314.

Je zou denken dat msn tijdelijk niet beschikbaar is of dat msn eruit ligt, maar dat is 'helaas' niet het geval.
Nadat ik de foutmelding heb weggeklikt, log ik met mijn hotmail account in. en voilá... ik kan gelijk gebruik maken van msn.

wat heb ik allemaal geprobeerd:

. service status van msn gecheckt. volgens msn: "All systems are stable and running"
. gegoogled naar de foutmelding. (maar helaas weinig nuttige informatie gevonden)
. mijn .net passport verwijderd en opnieuw aangemaakt en ook bevestigd.(maar dat werkt niet)
. een nieuw gmail account met daarbij een .net passport aangemaakt (met dat account ingelogd op msn, en dat werkt prima)

alleen mijn eigen account wil niet werken....
het vervelende is, is dat ik al mijn contactpersonen kwijt ben nu ik niet kan inloggen.

heeft iemand nog enige tips voor mij?
please help me!!!!!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
klein kickje want ik heb nu hetzelfde probleem, ben al een tijdje aan het zoeken, maar de enige vraag die ik heb, is of dit probleem vaker voorkomt, of dat het puur toeval is ?

(alles is aangemeld etc etc, kan al een maand msn en opeens is aanmelden vandaag onmogelijk, andere accounts/mail-adressen lukken wel )

[ Voor 28% gewijzigd door B_FORCE op 29-01-2007 00:26 ]

One World Concepts

Verwijderd

Hier lukt het anders prima!

Verwijderd

Joh leuk voor je! :X

Ik zou proberen even een mailtje te sturen naar gmail/msn om te kijken of het probleem ook bekend is bij hun :)

edit: @hieronder, ja snap ik, maar je geeft dan niet aan wat ze eraan zouden kunnen doen, wat op mij heel bot overkomt, zoiets als: "bij mij werkt het lekker wel, nananana", maargoed teveel OT. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 12:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:40:
[...]

Joh leuk voor je! :X

Ik zou proberen even een mailtje te sturen naar gmail/msn om te kijken of het probleem ook bekend is bij hun :)
Je snapt hopelijk toch wel dat ik slechts wilde aangeven dat het dus geen verspreid probleem is :)

Verwijderd

Subtiele kick van het topic.

Ik zit met hetzelfde probleem, is er ondertussen al iemand met een oplossing?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

al geprobeerd met synoniem *mailadres@googlemail.com*?

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-07 22:43
google?? klik

[ Voor 56% gewijzigd door Crijnn op 13-02-2007 21:37 ]

Pagina: 1