Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met de RDS receiver van TOMTOM (voor 510/710/910)? Ik vind 100 euro nl. best een hoop geld en het moet dan natuurlijk wel goed werken. Dus:

- werkt het omleiden goed (kiest Tomtom een goed alternatief?)
- Is de fileinformatie altijd actueel?
- Heb je nog andere op- of aanmerkingen over dit product?

Ik ben benieuwd naar tweakers' ervaringen!

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 09:02

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Ja, ik heb er een in combinatie met een 910 go. om kort je vragen te beantwoorden:

1) geen idee, de ervaring die ik er momenteel mee heb is dat de enige keren tot nu toe waar ik mee in de file kwam te staan, tomtom geen alternatief gaf, welke zeer begrijpelijk is, want het alternatief zou langer duren dan even in de file te blijven staan (voor wie de omgeving kent, de A9 en de A2, het alternatief de n201 die altijd vaststaat)
2) De fileinformatie is zo actueel als dat de radiozenders doorgeven, zoms kom je in een (kleine) file terecht die gewoon niet wordt vermeld, dan krijgt tommietom hem ook niet door)
3)Het leuke wat je wel krijgt is een overzichtje van waar ongeveer op de route je vertraging zich ongeveer bevind, hoe lang (in tijd) de vertraging is, en een herberekende aankomsttijd

Beste film ooit