Toon posts:

Grafische kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bij de aanschaf van mijn nieuw systeem zou ik nog wachten me het kopen van een dx10 kaart en tijdelijk een andere, maar ook nog deftige kaart willen steken
budget rond de 200 euro of minder
weet er iemand een aanrader van deze prijs, en neem ik dan best pci e, pci of agp..

dank
grtz

• BlackWolf666
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Euh.. DX10 kaarten zijn nog heel weinig over bekend. Verder valt PCI af. En PCI-E of AGP is afhankelijk van je moederbord. Als je moederbord nieuw is dan is het (bijna) altijd PCI-E. De goedkoopste DX10 kaart kost nu 300 euro.. dus even wachten tot de 8600/8200 ofzo.

Specs

Verwijderd

Dat ligt natuurlijk nogal aan de rest van je systeem. Post de specificaties even, dan weten we ook gelijk of je PCI-Express of AGP moet hebben.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Volgens mij wil de TS een 200 euro kostende kaart NU kopen en later die DX10 kaart halen.

Een 1950Pro valt volgens mij wel rond dat bedrag. Zoek maar eens wat reviews op. O.a. tomshardware heeft een prachtige review welke kaart je het beste kunt kopen voor X euro

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Via deze link kun je een heleboel kaarten vergelijken. In het tot €200 budget is de X1950Pro de beste keuze.
Wil je je kaart overclocken, dan kun je beter een 7900GS nemen, dan zal deze sneller zijn dan de 1950PRo. Anders kun je nog gaan kijken naar een goedkope 7900GT, maar let dan wel goed op de kloksnelheid (550mhz!!), aangezien die bij een aantal kaarten lager is dan normaal.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens in dit topic **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Daar staan een boel tips in om de keuze van een videokaart te bepalen :)

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-01 13:56
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:16:
weet er iemand een aanrader van deze prijs, en neem ik dan best pci e, pci of agp..
Niet om stoer te doen, alleen voor informatie. De PCI aansluiting word al jaren niet meer gebruikt voor videokaarten. AGP en PCIe we.l De laatste is de nieuwste maar net zoals iedereen zegt moeten we weten wat voor aansluiting jij hebt op je moederboard.

Verwijderd

Het lijkt me nuttiger om te zeggen dat hij in zijn NIEUWE systeem gewoon een mobo MOET nemen met PCIe. Klaar. Geen geleuter over misschien AGP of PCI ( 8)7 ) want anders zou hij A. een OUD systeem kopen en B. niet aan DX10 hoeven denken. ;)
Druk er vervolgens een X1950 Pro in en je bent klaar (totdat je weet welke DX10 kaart je wilt hebben).

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Kan je uberhaupt AGP DX10 kaarten kopen? :? volgens mij niet iig
Ik zou persoonlijk even wachten als je een gelimiteerd budget hebt. Binnenkort komen er nieuwe versies van de GeForce 8000 serie (8600 b.v. en 320MB versies van de 8800), plus dat ATI met een maandje ook met een DX10 kaart gaat komen, wat hopelijk de prijzen drukt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Dit voldoet niet aan deze policy en dus verplaats ik het topic niet en doe hem in CSL al op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.