Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Je weet zeker dat je in het gesprek met Jauffre zowel Martin als de Amulet of Kings hebt genoemd?
Zo ja, dan is het waarschijnlijk een bug. Wellicht kun je een savegame loaden van vlak nadat je uit de sewers komt om het opnieuw te proberen. Ik kan zo gauw niet bedenken waar het aan kan liggen.
Anderzijds kun je natuurlijk ook helemaal opnieuw beginnen. Garantie dat het dan wel werkt heb je niet, maar je bent net begonnen en je kunt altijd nog terug met een savegame.
Zo ja, dan is het waarschijnlijk een bug. Wellicht kun je een savegame loaden van vlak nadat je uit de sewers komt om het opnieuw te proberen. Ik kan zo gauw niet bedenken waar het aan kan liggen.
Anderzijds kun je natuurlijk ook helemaal opnieuw beginnen. Garantie dat het dan wel werkt heb je niet, maar je bent net begonnen en je kunt altijd nog terug met een savegame.
[ Voor 23% gewijzigd door Rone op 23-01-2007 00:20 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Die kan ik niet noemen, alleen 4 standaard gesprekjes. 
edit:
Ik zie nu trouwens ook dat ik helemaal geen quest heb dat ik iets naar hem moet brengen, maar dat is me wel verteld
edit:
Ik zie nu trouwens ook dat ik helemaal geen quest heb dat ik iets naar hem moet brengen, maar dat is me wel verteld
[ Voor 53% gewijzigd door martijnve op 23-01-2007 00:39 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Hij geeft het amulet ook niet letterlijk! Mischien heb je die quest nu toch al afgehandeld en niet goed opgelet wat hij allemaal vertelde. De quest die je weer van hem krijgt:martijnve schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 00:37:
Die kan ik niet noemen, alleen 4 standaard gesprekjes.
edit:
spoiler:
is dat je de zoon van die koning moet gaan zoeken. Hij heet Martin en hij zit in een of andere kerk. Kijk eens in je quests of deze er tussen staat 
Je bent nog niet zo ver dus als het allemaal niet werkt zou ik gewoon ff opnieuw starten!