Toon posts:

Help, mijn silentium is te klein

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dus een arctic silentium t3 pro aangeschaft en hij is dus te klein. Echt een rotkast zeg. Allereerst kan je de harddisk muffler (oid) niet gebruiken, omdat je anders niks van stroom kunt voorzien, vooral de powersuply naar het moederbord. En toen wilde ik nog mn eax1950 pro erin zetten, nou dat lukte net, alleen toen zat het stekkertje voor de voeding al zo ongeveer in de powerfan. En toen moest ook nog het stekkertje erin....

Wie weet er een betere kast? De antec lifestyle sonata 2 lijkt me ook iets te krap. (dat las ik in surveys)

Ik heb:
Mobo: asus p5b
intel core duo e6400
arctic freezer 7 pro
asus x1950 pro (gebruikt twee sloten)

en ik zoek dus een kast inclusief genoeg voeding voor max. 100,-

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er is niets mis met de AC Silentium kasten, ze zijn alleen op stilte en niet op lompe high-end meuk gebouwd :o

Dat een enorme kaart als dat niet goed zou passen zou je zelf al hebben kunnen verzinnen adhv documentatie van beide. Begin eens zelf op een rij te zetten wat je eisen zijn (en voor een dubbeltje kun je niet op de eerste rij zitten, dus veel ruimte + airflow voor high-end VGA gaat niet samen met de heerlijke stilte van een AC Silentium) en zoek gewoon zelf wat passends. Zolang je de moeite doet je van tevoren in te lezen gaat het prima.

Een Tweaker kan zelf z'n onderdelen kiezen, daar heeft hij geen topic voor nodig...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.