Toon posts:

garantie moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in februari vorig jaar een Asus A8N-SLI S939 NForce4 SLI gekocht. Na een paar maanden deed de northbridge fan het niet meer(bekend probleem bij deze borden) ik heb die niet in de rma gegooid maar gewoon zelf vervangen.

Een paar dagen geleden heeft het moederbord er definitief de brui aangegeven, de stoppen sloegen eruit en hij was dood. Heb hem met verschillende configuraties getest maar krijg hem niet meer tot leven. De lokale pc boer heeft hem ook doorgemeten en bevestigd dat hij dood is.

Kan ik het moederbord RMA'en? Of heb ik daar geen recht op aangezien ik de nortbridge fan zelf heb vervangen in het verleden?

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-02 19:35
staat in verkeerde forum.

RMAen kan je altijd proberen, aangezien het dood is heb je er nu toch niets aan.

[ Voor 42% gewijzigd door Hammetje op 22-01-2007 22:26 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ze kunnen het weigeren denk ik, als je er zelf aan hebt lopen kloten. Dan zeggen ze gewoon dat door jou gepruts het bord gesloopt is. Niet waar natuurlijk, maar bewijs het tegendeel maar ns.
Maar het is natuurlijk altijd te proberen.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gewoon RMA'en. Wel eerst proberen om het via je pcboer te regelen waar je het moederbord gekocht hebt. Die zou dit moeten afhandelen. De brakke fan van de A8N versie is een bekend probleem, dus er om zeuren zullen ze waarschijnlijk niet.

[ Voor 28% gewijzigd door dr snuggles op 22-01-2007 22:29 ]

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-02 20:01
heb je de oude koeler nog?. Dan kan je die er terug opzetten en heb je een goede kans dat je hem kan RMA-en. Met de nieuwe koeler betwijfel ik het, maar je kan het natuurlijk altijd proberen.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Verwijderd

Topicstarter
In het verkeerd forum? Sorry ik wist niet in welke ik het moest plaatsen.

Ik heb de orginele koeler niet meer. overal alles afgezocht maar ik zal hem wel hebben wegegooid.

Ik ben bang dat ze zeggen dat door mijn gepruts het moederbord kapot is. Ik ga altijd heel voorzichtig te werk maar ja bewijs maar eens dat het niet aan jou ligt.

Ik denk dat ik hem gewoon in de rma gooi, heb niks te verliezen :)

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
Daarom bewaar je ook kapotte fans. Ik had ongeveer hetzelfde, gewoon de oude (wel werkende) fan erop gedaan en RMA.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

In het verkeerd forum? Sorry ik wist niet in welke ik het moest plaatsen.
Vraag dan van tevoren ipv lukraak ergens te dumpen :/

Het gaat over een moederbord - als het een technische vraag zou zijn ligt Processors, Moederborden en Geheugen nogal voor de hand. Maar je vraag is niet technisch, dus kom je bij Stuffis Generalis uit.

Aangezien je hier post heb je blijkbaar nog niet gekeken naar alles wat (in SG) al over garantiezaken geschreven is. Dat hoort bij eigen inzet voor je post. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.