Toon posts:

Fritzbox 7140 op bbned

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heb heb Fritzbox 7140 aangeschaft en krijg hem niet aan de praat met ADSL Pro2, voormalig HCCnet, nu XS4all.
Met de wizzard heb ik geprobeerd m'n internet te configureren. Helaas na vele pogingen mijn oude modem weer aangesloten. Wie heeft een paar goede tips voor mij

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:02:
Ik heb heb heb Fritzbox 7140 aangeschaft en krijg hem niet aan de praat met ADSL Pro2, voormalig HCCnet, nu XS4all.
Met de wizzard heb ik geprobeerd m'n internet te configureren. Helaas na vele pogingen mijn oude modem weer aangesloten. Wie heeft een paar goede tips voor mij
Bij XS4all-Only (of nog BBned als je nog niet bent omgezet) heb je een IP-lease van 2 uur. Dat wordt door de ISP aan je mac-adres gekoppeld. Als je dat niet eerst vrijgeeft (een DHCP RELEASE sturen) kan je binnen die 2 uur niet met een ander mac-adres een/je IP aanvragen.

Dus haal vanavond deze los en sluit morgen die andere aan en het werkt. Als het niet werkt staat je Fritz!box verkeerd en kan je dan rommelen.

Je had even de helpdesk kunnen bellen......

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
bjck schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:26:
[...]

Bij XS4all-Only (of nog BBned als je nog niet bent omgezet) heb je een IP-lease van 2 uur. Dat wordt door de ISP aan je mac-adres gekoppeld. Als je dat niet eerst vrijgeeft (een DHCP RELEASE sturen) kan je binnen die 2 uur niet met een ander mac-adres een/je IP aanvragen.

Dus haal vanavond deze los en sluit morgen die andere aan en het werkt. Als het niet werkt staat je Fritz!box verkeerd en kan je dan rommelen.

Je had even de helpdesk kunnen bellen......
Bedankt voor de tip. lk zal het zo snel mogelijk proberen. Ik laat wel weten of het werkt.

Verwijderd

Modbreak:Graag linken naar de fabrikant en niet een wederverkoper, dit riekt naar spam.

[ Voor 80% gewijzigd door bjck op 28-01-2007 22:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fritzbox7140 aangesloten aan het netwerk. Configureren en werken. Het was een goeie tip. Bedankt.
Telefoneren werkt ook goed met voipcheap.