Hallo
Dit is mijn eerste keer als registered user dus hallo allemaal.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb het volgende probleem.
Ik heb sinds een jaar een HIS x800xl 256mb graphische kaart erin zitten, nooit problemen mee gehad.
Totdat een tijdje terug hij niet meer in een keer doorstartte, in ieder geval het scherm niet.
Ik zet de pc aan hij en blijft eigelijk al meteen hangen op checking NV-ram maar......
de pc start wel op!!
Ik hoor dus wel gewoon de windows tune enzo.
Nu heb ik mijn oude videokaart 5700VE er terug in gezet en vervolgens doet hij het wel.
Eerste gedachte videokaart kapot..... Nee dus, heb deze ingebouwd in andere pc en daar doet hij het wel?!?!
Ik weet dus niet helemaal zeker of het nu aan de kaart ligt of misschien een brakke 12v lijn ofzo.
Daarvoor heb ik jullie hulp nodig!
Ik heb al tot vervelens toe gezocht op google GOT enz. maar geen vergelijkbaar probleem gevonden.
Verder specs van mijn PC zijn :
P4 3,2 northwood
MSI 865PE neo-2 mainboard
1 gb ram
voeding 350w (FSP group fortron)
HIS X800XL (als hij het doet)
Ik hoop dat het een klein beetje duidelijk is, zo niet dan hoor ik het wel.
Alvast bedankt
Groeten Marc
Dit is mijn eerste keer als registered user dus hallo allemaal.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb het volgende probleem.
Ik heb sinds een jaar een HIS x800xl 256mb graphische kaart erin zitten, nooit problemen mee gehad.
Totdat een tijdje terug hij niet meer in een keer doorstartte, in ieder geval het scherm niet.
Ik zet de pc aan hij en blijft eigelijk al meteen hangen op checking NV-ram maar......
de pc start wel op!!
Ik hoor dus wel gewoon de windows tune enzo.
Nu heb ik mijn oude videokaart 5700VE er terug in gezet en vervolgens doet hij het wel.
Eerste gedachte videokaart kapot..... Nee dus, heb deze ingebouwd in andere pc en daar doet hij het wel?!?!
Ik weet dus niet helemaal zeker of het nu aan de kaart ligt of misschien een brakke 12v lijn ofzo.
Daarvoor heb ik jullie hulp nodig!
Ik heb al tot vervelens toe gezocht op google GOT enz. maar geen vergelijkbaar probleem gevonden.
Verder specs van mijn PC zijn :
P4 3,2 northwood
MSI 865PE neo-2 mainboard
1 gb ram
voeding 350w (FSP group fortron)
HIS X800XL (als hij het doet)
Ik hoop dat het een klein beetje duidelijk is, zo niet dan hoor ik het wel.
Alvast bedankt
Groeten Marc