• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-03 17:04
Ik kan van mijn broer een nieuwe Motorola Startac 130 :9~ krijgen, die hij via de garantie gekregen heeft. Deze telefoon is echter singleband, zijn er nederlandse abonnementen die dit nog steeds goed ondersteunen, zoals Libertel deed??

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:09
Ja, libertel en KPN werken met een singleband 900mhz toestel, Ben, Dutchtone en Telfort alleen met een dualband of een singleband 1800mhz toestel.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-03 17:04
Bedankt,

Ik kan nu voor 124.- (incl verzendkn) kiezen tussen KPN en libertel, beide met 80minuten per maand gratis. Welke zal ik nemen?

Verwijderd

libertel!

Reden:
Omdat het geen KPN is. ;)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:33

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik zou ook voor libertel gaan.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

libertel

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Libertel roeleert. Een veel betere verbinding dan KPN.

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 10:06 schreef Amnesiac het volgende:
Libertel roeleert. Een veel betere verbinding dan KPN.
bull, heb libertel EN KPN abbo, libertel is zeker niet beter. Volgens de consumentenbond heeft KPN zelfs een iets beter netwerk.....
(libertel netwerk heeft ook minder bandbreedte ter beschikking, en deze begint onderhand vol te raken.)
-> hier in Maastricht werken veel van mijn vrienden bij Libertel, vandaar dat ik dit weet. Libertel heeft toendertijd bij het kopen van de tweede nationale gsm-licentie een kleiner frequentiebereik gekocht dan KPN had. De nieuwere providers (D*, Ben, Telfort) hebben ook meer ŽbandbreedteŽ dan Libertel ingekocht. Het is een feit dat Libertel zich intern zorgen maakt over de kwaliteitshandhaving van hun mobiele diensten te gevolge van het vol raken van hun frequentieŽs.

Verwijderd

Klopt, Libertel heeft nogal veel stageplaatsen, afstudeeropdrachten en werk in de aanbieding om dat probleem op te lossen. Dus als je nog een plaatsje zoekt...
Pagina: 1