Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trojan Peacomm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds een tijdje last van het trojan.peacomm virus. Het schijnt dat deze via een mail is binnengekomen maar heb nooit een mail met vage bijlage gezien..

Wanneer ik scan met Norton blijkt dat er helemaal geen virussen zijn.. ik krijg alleen wel constant een melding.. en wanneer ik protect me now klik gebeurt er vrij weinig.

Iemand met hetzelfde probleem die misschien al een oplossing heeft gevonden? Op site van symantec staat wel beschreven hoe je het moet verwijderen maar dit werkt niet..

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
toevallig al andere virusscanners geprobeerd? Norton is lang niet meer de "beste". Probeer eens Housecall (online virus scanner) of NOD32. Eens kijken wat zij zeggen...

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik heb vanmiddag exact hetzelfde gekregen. Norton kwa met een outbound beveiligings melding dat ik niet beveiligd ben voor Trojan.Peaconn. Direct de nieuwe virus definities en updates van de Norton site gedownload en de melding is nu over.

Verwijderd

Ik heb ook precies hetzelfde. Maar op "nu beveiligen" drukken werkt niet. Er zijn geen updates voor zegt ie dan.
Ik heb Norton Internet Security 2005

Naar mijn inzien is het gewoon een melding, niet dat het virus al heerst over mijn pc.