Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Yeah, right, als dat een flame is, dan is mijn naam Beatrix.
Dit is gewoon een serieus topic met voor- en tegenargumenten.
Dit is gewoon een serieus topic met voor- en tegenargumenten.
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb hem al neergezet in SU.. maar wel met de mededeling dat het op dit moment nog prima gaat.. Ik hoop alleen dat men het een keer NETJES houdt.
Tot nu toe gaat het prima
..
Maar daarnaast.. ik was dus aan het twijfelen over LA of SU. Ik heb gekozen voor SU voor een soort pre-slotje (nee ik WIL hem niet op slot.. ik wil alleen waarschuwen in case
). Was dat de plek of eigenlijk toch niet?
Tot nu toe gaat het prima
Maar daarnaast.. ik was dus aan het twijfelen over LA of SU. Ik heb gekozen voor SU voor een soort pre-slotje (nee ik WIL hem niet op slot.. ik wil alleen waarschuwen in case
Is dit serieus een vraag om een slotje op een topic omdat het wel eens een flame zou kunnen worden????
Laten we dan ook maar eens een slotjes-waarschuwing uitgeven op topics waar iets negatiefs over Nvidia of linux gezegd word, want dan kan dat natuurlijk ook niet.
Jongens, als er eens iets negatiefs over jullie lievelings-produkt word gezegd, wil dat nog niet zeggen dat dat een Flamebait is hoor.
Jongens, als er eens iets negatiefs over jullie lievelings-produkt word gezegd, wil dat nog niet zeggen dat dat een Flamebait is hoor.
Virussen? Scan ze hier!
Voor mij niet... Zoals ie nu gaat loopt ie prima. Maar er zijn hier al zo veel discussies geweest die binnen een uur in een big time flamewar verzandde dat ik hem alleen maar een beetje in de schijnwerpers wil zetten.Op zaterdag 03 februari 2001 18:24 schreef Chaos het volgende:
Is dit serieus een vraag om een slotje op een topic omdat het wel eens een flame zou kunnen worden????
Zolang er normaal gereageerd wordt vindt ik dat prima... Gewoone een goede discussie over een heikel punt kan nooit kwaad.
In weet zeker dat het toch mis gaat......
Russian Blue Neji
Kate Bush
Zo, kun jij voorspellen? Knap! Kun/wil je ook vertellen hoe jij dat doet?Op zaterdag 03 februari 2001 18:33 schreef FrankGuthrie het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Heb de gave van Yomanda overgenomen.Op zaterdag 03 februari 2001 18:35 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Zo, kun jij voorspellen? Knap! Kun/wil je ook vertellen hoe jij dat doet?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dat is een slimme manier om slotjes te hangen ja...Op zaterdag 03 februari 2001 18:33 schreef FrankGuthrie het volgende:
EEHHHH, het is dus duidelijk te merken dat sommige mensen hier de voorgaande thread over de dicussie AMD vs Intel niet hebben gelezen, doe dat maar eerst.....Op zaterdag 03 februari 2001 18:40 schreef Chaos het volgende:
[..]
Dat is een slimme manier om slotjes te hangen ja.... Als je dat als policy invoert en bans en slotjes uitdeelt als het misschien wel eens mis zou kunnen gaan zul je in ieder geval nooit weten dat het slotje of de ban onterecht was.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Die heb ik WEL gelezen.. Allemaal zelfs. En er was er wel degelijk 1 die goed ging (lees, eindresultaat was GEEN slotje).Op zaterdag 03 februari 2001 18:41 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
EEHHHH, het is dus duidelijk te merken dat sommige mensen hier de voorgaande thread over de dicussie AMD vs Intel niet hebben gelezen, doe dat maar eerst.....
Hij moet niet als preventieve maatregel op slot. Dat is onzin.
Maar hij heeft wel een hogere 'uit-de-hand-loop-waarde'
Uhm, dus omdat het ooit fout ging, gaat het nu ook fout? Lekker enge mentaliteit dan... echt een kromme redenering.Op zaterdag 03 februari 2001 18:41 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
EEHHHH, het is dus duidelijk te merken dat sommige mensen hier de voorgaande thread over de dicussie AMD vs Intel niet hebben gelezen, doe dat maar eerst.....
Virussen? Scan ze hier!
Als er toch mensen zijn die serieus hierover willen discussieren ga je dat toch niet verbieden omdat er eerder wel eens anderen zijn geweest die zich niet wisten te gedragen???? Dat is toch idioot. Sowieso moet je als een thread op deze manier begint en dan ergens fout gaat gewoon het foute deel erafknippen en de mensen die gaan flamen een waarschuwing geven oid, het is tenslotte een normaal en serieus onderwerp dat volledig binnen tweakers.net past.Op zaterdag 03 februari 2001 18:41 schreef FrankGuthrie het volgende:
Weet zeker dat diegene die zich niet konden gedragen, nu weer zullen participeren aan de discussie.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dan moet je die mensen aanpakken en niet het topic. Na een bankoverval gaat de politie toch ook achter de overvallers aan i.p.v. de bank te sluiten?Op zaterdag 03 februari 2001 18:47 schreef FrankGuthrie het volgende:
Weet zeker dat diegene die zich niet konden gedragen, nu weer zullen participeren aan de discussie.
Daar komen we maar op 1 manier achter... En als het gebeurt dan komt er echt wel iemand slotjes en waarschuwingen uitdelen.Op zaterdag 03 februari 2001 18:47 schreef FrankGuthrie het volgende:
Het gaat nou goed, dat moet je zo laten, gaat er iemand flamen, gewoon die post uit dat topic weghalen, moet geen probleem zijn voor de adjes. En de hardekern die daar altijd zit, spreekt de desbetreffende user ook wel aan.
Het gaat tot nu toe goed. Beetje lullig om het dan maar dicht te smijten.
Het gaat tot nu toe goed. Beetje lullig om het dan maar dicht te smijten.
Noem zo'n topic uitlokking. De rotte tweakers kan je er dan zo uithalen.
Soms is een echte discussie gewoon nodig, dus.
Soms is een echte discussie gewoon nodig, dus.
Verwijderd
doe me een lol. alsof je niet weet waar die hele affaire intel-amd om gaat. Lees alleen deze zin even:
Hoe dom moet je zijn om zo'n topic te openen als je zelf al aangeeft dat je 'voor intel bent'... WAAROM ben je voor intel? ziet het chipje er mooier uit? heeft meneer amd je ooit beledigd? HEb je negatieve ervaringen met AMD? dit is uitlokking. niets meer en niets minder. en mocht het toch een serieuze topic worden, dan ligt dat in ieder geval NIET aan zijn manier van vragen stellen.Ik ben zelf duidelijk voor Intel maar heb niks tegen AMD gebruikers hoor!
Paz, waarom mag iemand niet VOOR een bepaald merk zijn? Ik ben ook pro-AMD, dat geef ik toe. Maar ik probeer dat wel zonder al te veel geflame te vertellen 
En ik weet niet maar ik vindt het nog steeds een behoorlijk net topic.
En ik weet niet maar ik vindt het nog steeds een behoorlijk net topic.
Verwijderd
Icestorm: iemand mag best voor amd/intel/nvidia/weetikveelwat zijn, maar bij zo'n heet hangijzer als dit is het gewoon niet slim (lees dom) om je mening te geven zonder hem te onderbouwen.
no offense: mijn volgende cpu is hoogstwaarschijnlijk ook een amd, maar ik heb daar ook duidelijke argumenten voor:
1. prijs, 2. prestatie. (maar dit topic gaat niet over intel vs amd, dus ga ik dat niet verder uitleggen
no offense: mijn volgende cpu is hoogstwaarschijnlijk ook een amd, maar ik heb daar ook duidelijke argumenten voor:
1. prijs, 2. prestatie. (maar dit topic gaat niet over intel vs amd, dus ga ik dat niet verder uitleggen
Pagina: 1