Mijn broertje heeft een lading dragonball video's en die wil die afspelen op mijn mce. Dus ik die bende toevoegen maar nu is het probleem dat er geen onderiteling spoor word gekozen. Als ik het gewoon via mediaplayer probeer word echter wel meteen het ondertitel spoor gekozen (zit in de .avi zelf, alleen je kan aan of uit ''kiezen''). Hoe zorg ik er nu voor dat MCE wel onderitels laat zien? ik dacht dat MCE ook gewoon mediaplayer zou gebruiken en daarom ook wel direct voor het ondertitel spoor zou kiezen. Ik heb zelf wel wat zitten prutsen maar je kan gewoon niks instellen wat betreft het afspelen van video.
codecs? (ik gebruik zelf k-lite codec pack)
Nee dat is het niet. Het bestand speelt wel gewoon af, maar de ondertiteling zit op spoor 1 en standaard kiest mce schijnbaar spoor 0. Ik wil dus dat die spoor 1 kiest.
Hoe zien de ondertitels er uit op schijf? Heb je een map subs of heb je losse .srt bestanden?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Het is dus geen los bestand maar het zit echt al in de avi zelf. Je kan het alleen aan of uit zetten omdat het op een los spoor zit.Als ik het gewoon via mediaplayer probeer word echter wel meteen het ondertitel spoor gekozen (zit in de .avi zelf, alleen je kan aan of uit ''kiezen'').
Pagina: 1