Toon posts:

[Vista] Business edition: Media Center*

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb sinds kort windows vista business 64 bit maar hier zit dus geen media center of zoiets op... nou heb ik gezocht maar bestaat er ook een aparte cd met media center erop ofzo??? want vind dit toch wel een handig programma
en zo niet wat voor media player raadden jullie mij aan want ik kan bijna geen een media player goed draaien omdat ik een vista en ook nog eens 64 bits heb :S zelfs niet de mediaplayer 11 voor xp 64 bit

gr

Verwijderd

Leestekens zoals deze: ", . ! ;" helpen vaak.
Mediacenter is een OS op zich als ik het goed begrijp. En voor mediaspelers: er zijn er genoeg en google is uw vriend.

• RefleXion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 10:30
Dat zit alleen in bepaalde versies, ik heb de ultimate versie RC2 draaien, en daar zit hij in.

(Gewoon in het startmenu)

[ Voor 13% gewijzigd door RefleXion op 22-01-2007 17:40 ]

58x PV Enphase IQ8+, 16x PV SolarEdge, 2x PV los, 9x Marstek Venus E V3, Peugeot e-208

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-03 11:21
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:37:
Leestekens zoals deze: ", . ! ;" helpen vaak.
Mediacenter is een OS op zich als ik het goed begrijp. En voor mediaspelers: er zijn er genoeg en google is uw vriend.
IDD kan er geen woord van lezen.
Anyway. Vista kan je alleen MCE draaien als je de MCE versie ook daad werkelijk heb. het is geen addon op Windows. zit in het OS gebakken.

Daarnaast maakt MCE gebruik van media player dus als je MP3's nu niet werken werken deze ook niet in MCE. maar er zijn genoeg andere media players. zoals me colega hier boven zecht

Google en gij zult vinden :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Media Center zit niet in de Business versie d8 ik. Je zal dan een andere versie van Vista moeten hebben zoals Ultimate (of Home)

Multimonitor is relax :P

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01 08:42

Cansu

Cirus the Virus

Vista Editions

Check bovenstaande site maar eens. Staat precies op wat de verschillen zijn.

Dus de Business edition heeft geen Media Center inderdaad.

Viva la Netherlands!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
De Ultimate Edition heeft alles wat de Business Edition ook heeft, plus het Media Center en nog wat andere zaken. Je kunt het Media Center niet los installeren op een Business Edition, dus je zult de Ultimate Edition moeten aanschaffen.

Je zou ook voor de Home Premium Edition kunnen gaan als je niet perse op een Domain hoeft aan te loggen. Home Premium is goedkoper dan Business, heeft het Media Center, maar heeft geen mogelijkheid tot het aanloggen van een Domain of Active Directory of de mogelijkheid om RDP te gebruiken.

Voor de Tweaker is de Ultimate Edition natuurlijk de beste keus, daar zit namelijk gewoon ALLES in. ;)

Overigens is het ook wel opvallend dat alleen de business edition momenteel te kraken is.... iedereen heeft "plotseling" de business edition ;)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:55
maartena schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:35:
De Ultimate Edition heeft alles wat de Business Edition ook heeft, plus het Media Center en nog wat andere zaken. Je kunt het Media Center niet los installeren op een Business Edition, dus je zult de Ultimate Edition moeten aanschaffen.

Je zou ook voor de Home Premium Edition kunnen gaan als je niet perse op een Domain hoeft aan te loggen. Home Premium is goedkoper dan Business, heeft het Media Center, maar heeft geen mogelijkheid tot het aanloggen van een Domain of Active Directory of de mogelijkheid om RDP te gebruiken.

Voor de Tweaker is de Ultimate Edition natuurlijk de beste keus, daar zit namelijk gewoon ALLES in. ;)

Overigens is het ook wel opvallend dat alleen de business edition momenteel te kraken is.... iedereen heeft "plotseling" de business edition ;)
DAt heeft waarschijnlijk met het feit te maken dat de business versie via de msdnaa wordt verstrekt, en iedereen die daar een abonnement op heeft en vista wil kan dus alleen maar die versie gebruiken

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoals je hierboven al kan lezen - Media Center is dus geen onderdeel van Vista Business en dus zal je een upgrade moeten kopen naar de juiste versie die wel MCE in huis heeft :)
Pagina: 1