hallo allemaal ik heb hier een Acer Aspire E360 - 2E6G staan en hij draait best wel lekker
ik heb gemerkt toen ik hem kocht dat de videokaart toch niet was wat ik verwachte en dus heb ik mij een sapphire x1950 pro aangeschaft bij 4launch.
na gretig de videokaart GOED te hebben geinstalleert en alle drivers erbij
ben ik dus battlefield 2 gaan instaleren maar ik merkte dat als ik de game op de hoogste hed gezet , merkte ik dat er problemen waren hij begon te haperen . dus ik d8 maak niet uit eens op een lagere configuratie zetten , tot mijn verbazing bleef hij toch haperen .
ik heb mij dus van verbazing toch eens need for speed most wanted geinstalleerd en tot mijn schrik merk ik opniew dat hij hapert ook hier zet ik hem wat lager en toch blijft het hetzelfde
Dit zijn de specs van mijn pc :
AMD Athlon 64 x2 4200 +
320 GB harde schijf
2 GB ddr ram
VOOR : ati radeon x700 hm (512 mb shared) NA : Sapphire radeon x1950 pro
maar toch ben ik wel tevreden van deze videokaart .
weet iemand misschien wat mijn probleem is ?
Dank je voor de tijd te nemen om dit te lezen
ik heb gemerkt toen ik hem kocht dat de videokaart toch niet was wat ik verwachte en dus heb ik mij een sapphire x1950 pro aangeschaft bij 4launch.
na gretig de videokaart GOED te hebben geinstalleert en alle drivers erbij
ben ik dus battlefield 2 gaan instaleren maar ik merkte dat als ik de game op de hoogste hed gezet , merkte ik dat er problemen waren hij begon te haperen . dus ik d8 maak niet uit eens op een lagere configuratie zetten , tot mijn verbazing bleef hij toch haperen .
ik heb mij dus van verbazing toch eens need for speed most wanted geinstalleerd en tot mijn schrik merk ik opniew dat hij hapert ook hier zet ik hem wat lager en toch blijft het hetzelfde
Dit zijn de specs van mijn pc :
AMD Athlon 64 x2 4200 +
320 GB harde schijf
2 GB ddr ram
VOOR : ati radeon x700 hm (512 mb shared) NA : Sapphire radeon x1950 pro
maar toch ben ik wel tevreden van deze videokaart .
weet iemand misschien wat mijn probleem is ?
Dank je voor de tijd te nemen om dit te lezen