Toon posts:

Canon MP170 Series Printe probleem met papier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds een paar weken heb ik een nieuwe printer. De all in one van canon (MP170).
Erg fijne printer, totdat het kuren kreeg.
Wanneer ik nu iets wil printer, dan krijgt het geen papier te pakken. Hij pakt het voorste papier heel even vast en begint dan met printen. Echter blijft het papier dan hangen. De ene keer krijg ik een melding dat er papier vast zit (het papier dat heel even geprint lijkt te worden, zit nooit vast) of de printer lijkt het niet door te hebben en begint het printen zonder papier (kost dit inkt?).
Het lijkt dus dat die draaiende rol geen grip meer krijgt op het papier..

Iemand de oplossing?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:08

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Garantie :) Je kan zelf met rolletjes gaan prutsen, maar als je het ding maar een paar weken hebt, ruil 'm lekker om :)

Hier stond een dode link.

• Jarod
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heeft er toevallig een keer papier vast gezeten in de printer wat je er vervolgens uit getrokken hebt? Dan wil het namelijk nog wel eens voorkomen dat er ergens eens stukje papier is blijven hangen wat dit probleem kan veroorzaken. Ik heb al vaak genoeg op die manier binnen enkele minuten een printer weer prima werkend gekregen terwijl de eigenaar er al uren mee bezig was geweest.

Is dit niet het geval, dan zou ik het advies van strandbal opvolgen en garantie claimen, als je er zelf aan prutst en de printer verder stuk maakt kun je garantie wel vergeten.

Verwijderd

Topicstarter
Papier heeft nooit vast gezeten. Dus zal het bonnetje maar gaan zoeken :(