Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een modshop dicht bij Uitgeest?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• L702
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:34

L702

Eric #99

Topicstarter
Ik zoek een Casemodshop ergens dicht bij Uitgeest (Kennemerland), ergens waar ik met de trein naartoe kan of zo iets.

Mischien zit er een in Alkmaar, maar ik ga daar niet naartoe om dat te checken ^^. Dus daarom vraag ik het even. 8)7

Alvast bedankt.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Wat is mis met een webshop :?

Verwijderd

kom het zo vaak tegen dat ik wel eens een stukkie materiaal zou willen bekijken. Qua kleur, weerspiegeling, afmetingen etc etc...

Daarom ben ik heel blij dat ik er wel 1 in de buurt heb... in tilburg, dus helaas niet in de buurt voor jou...

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Pricewatch is vaak handig voor dit soort dingen. En tja met webshops is ook niks mis. Verzendkosten zijn vast goedkoper dan de trein :P

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
TEAMIKKE schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:52:
Pricewatch is vaak handig voor dit soort dingen. En tja met webshops is ook niks mis. Verzendkosten zijn vast goedkoper dan de trein :P
Als je toch een OV hebt :)

Verwijderd

tja moet wel zeggen, de prijzen van kleine dingen als sleeving enzo, kosten zo weinig dat je het met een andere bestelling laat meekomen, en als het niks is, zet je het ergens ver weg in een duister hoekje, en bestel je wat anders mee met de volgende bestelling.... ;)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Hint: Gouden Gids, Google, Pricewatch/Shopsurvey, ... Doe dus eerst eens zelf zoeken voordat je een topic start.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.