Ik wil van een externe site een deel van de html code van die site gebruiken en in mijn site weergeven. Hiervoor wil ik get_file_contents gebruiken.
Echter bij het aanroepen van deze functie krijg ik de volgende melding:
Internal Server Error: The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request
Als ik nu in de log gegevens van de server kijk (event viewer) staat daar de volgende melding (Dr Watson)
The application, , generated an application error The error occurred on 01/22/2007 @ 15:33:33.703 The exception generated was c0000005 at address 100C5FCA (efree)
Ik heb geen idee wat deze melding betekent, verder heb ik hetzelfde script ook op een andere server gezet (die wordt gehost door Lycos) en daar doet het script wel precies wat ik wil.
De gegevens van onze eigen server:
De PHP versie is 4.4.2
allow_url_fopen staat op "on" in php.ini
Heeft iemand een idee waar ik de fout moet zoeken?
Alvast bedankt.
Btw: Server is Apache
code:
1
2
| $content=file_get_contents("http://www.google.com",FALSE); echo $content; |
Echter bij het aanroepen van deze functie krijg ik de volgende melding:
Internal Server Error: The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request
Als ik nu in de log gegevens van de server kijk (event viewer) staat daar de volgende melding (Dr Watson)
The application, , generated an application error The error occurred on 01/22/2007 @ 15:33:33.703 The exception generated was c0000005 at address 100C5FCA (efree)
Ik heb geen idee wat deze melding betekent, verder heb ik hetzelfde script ook op een andere server gezet (die wordt gehost door Lycos) en daar doet het script wel precies wat ik wil.
De gegevens van onze eigen server:
De PHP versie is 4.4.2
allow_url_fopen staat op "on" in php.ini
Heeft iemand een idee waar ik de fout moet zoeken?
Alvast bedankt.
Btw: Server is Apache