drive 0 not found

Pagina: 1
Acties:

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-02 11:06
als ik me computer opstart krijg ik een foutmelding in het opstartscherm

namelijk: drive 0 not found
weet iemand een oplossing, of is die echt kapot ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee...

Wat voor PC? Welke specs? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat voor schijf is het? etc... etc...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je al in de BIOS gekeken? Heb je gekeken als de kabels wel goed zijn, of ze goed zijn ingeplugd? Kortom wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om er vanaf te komen ;) Dat zou namelijk al een stuk schelen om te weten :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat heb je zelf al gedaan? Kijk eerst eens je kabels na... en zit alles vast? zo ja, dan kun je naar de winkel om een nieuwe schijf te kopen...

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Het is hier op GoT de bedoeling dat je een goede omschrijving geeft van je probleem, dat je post wat je zelf al hebt geprobeerd om het te verhelpen en wat de specificaties van je systeem zijn.

Zo kunnen we natuurlijk niet veel doen. Drive doet het niet, tsja.. wat kan je daar mee?

Zitten je kabels wel goed? Is je voeding nog in orde? Was het ineens zo of heb je met instellingen lopen prutsen?