Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Of weet iemand hoe het zit met de bekabeling van ADSL?
Ik heb mij namelijk NIET gehouden aan de beschrijving in het boekje
omdat wij niet gewoon een telefoonlijn hebben waar alle telefoons in serie zijn schakeld, maar bij ons zijn ze allemaal parallel geschakeld...
Omdat er in een telefoondraad 4 draden zitten, waarvan er maar 2 gebruikt worden (de andere 2 zijn pulstoon en doorschakelen, meestal geel en zwart), heb ik die andere 2 gebruikt voor de ADSL verbinding. Maar nu vroeg ik me af of het ADSLmodem wel alleen maar die 2 gebruikt... of gebruikt ie ook die andere 2?
Ik heb als provider xs4all, en daar kun je de status opvragen, maar die is nog niet compleet... misschien dat het daar aan ligt? Hij is nu op stap 5 van 7: "Aansluitinformatie van KPN ontvangen"
Als ik probeer in te bellen blijft ie lang bezig met het controleren van naam en wachtwoord, en daarna krijg ik fout 650
iemand?
Of weet iemand hoe het zit met de bekabeling van ADSL?
Ik heb mij namelijk NIET gehouden aan de beschrijving in het boekje
Omdat er in een telefoondraad 4 draden zitten, waarvan er maar 2 gebruikt worden (de andere 2 zijn pulstoon en doorschakelen, meestal geel en zwart), heb ik die andere 2 gebruikt voor de ADSL verbinding. Maar nu vroeg ik me af of het ADSLmodem wel alleen maar die 2 gebruikt... of gebruikt ie ook die andere 2?
Ik heb als provider xs4all, en daar kun je de status opvragen, maar die is nog niet compleet... misschien dat het daar aan ligt? Hij is nu op stap 5 van 7: "Aansluitinformatie van KPN ontvangen"
Als ik probeer in te bellen blijft ie lang bezig met het controleren van naam en wachtwoord, en daarna krijg ik fout 650
ik weet dat dat met dat fout 650 al eerder als onderwerp is geweest (ik woon OOK in Nieuwegein), maar nu weet ik dus niet of het weer gewoon aan nieuwegein ligt of aan mijn aansluiting...De computer waarop u inbelt, reageert niet op een netwerkopdracht.
Controleer de instelling voor het type server bij de eigenschappen van de verbinding.
Als dit probleem opnieuw optreedt, neemt u contact op met de netwerkbeheerder.
iemand?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.